Frodith matblogger igjen…

Hjælp!! Jeg har bestilt local food.. Polsk mat!! Og det var ikke etter press fra Kjersti en gang.. Bestemte meg for å være litt TØFF!! Plommer i bacon.
Jeg liker jo bacon og jeg liker plommer…HVOR galt kan det bli da?

 

 

Så kom maten og jeg ble KJEMPEGLAD!! Det så ikke det minste skummelt ut…

 

Her var det bare å kaste innpå! Lekre baconbiter surret rundt plommer, med en liten “tannpirker” gjennom. Jeg spiste opp ALT- minus alt brødet 😉

 

Termingkast 6!

Jeg lovet Minmatgaleverden at jeg skulle være bittelitt “matgal” på turen, så jeg har smakt på litt av hvert, Men det var først i dag jeg tror hun fikk LITT “hakeslipp” over hva jeg skulle bestille …

Hvis du vil titte på hva Kjersti finner på på DO, så kan du titte inn HER..

 

 

#matblogg #mat #middag #polsk 

14 kommentarer
    1. Hørtes skikkelig godt ut. Det må jeg jammen forsøke en gang jeg har plommer i huset. Har stekt druer til kjøtt, det er jo kjempegodt 🙂 Så flink du er til å forsøke deg! Klem 🙂

    2. Så tøff du er…for, du er jo som meg…litt skeptisk til nye ting…det husker jeg….det kjente er alltid best..Men godt du har prøvd litt annet også…og som du sier…bacon og plommer er jo godt..så det må jo bare bli godt det….Ha en god ny dag! med flere utfordringer….

    3. Tøffing! Det hadde jeg aldr turt å bestille xD Men det er jo gøy å kunne bestille litt annerledes mat når man er på tur. Skjønte meg aldri på turgruppene vi hadde fra Asia da jeg jobbet på hotellet, de hadde med seg nudler på boks som de spiste isteden for å spise norsk mat xD
      Håper turen byr på flere gode matopplevelser for dere 😀

    4. Ikke verst 😀 Jeg må si at jeg leser og leser, om mat og strand og bobler og hooligans og politi og undertøymangel og våte bikinier og pariserhjul og shopping.. Men rekker jo ikke kommentere alt 😀 Dere to på tur er jo bare et eventyr,,og et sant et til og med 😀 Bare så perfekt herlig 😀

    5. Matblogger Frodith! Kult! Men hvorfor ikke plommer i bacon, mår bacondadler er supergodt og veldig vanlig som tapas. Skjønner at du er på en fantastisk reise 🙂 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg