Når man shopper med “Minshoppinggaleverden.no”

Ja…i dag skulle jeg altså gå bananas med kortet mitt og shoppe buksa av meg..Men…når man er på shopping med Minshoppingaleverden….eh…Minmatgaleverden.no så skal jeg love deg at det var noen ANDRE sine bukser som falt…
Mens mitt bankkort lå og frøs i lommeboka, næremest hutret…så RØYK det av Kjersti sitt skal jeg love deg..

 

Jeg fikk kjøpt meg koffert…og Gudskjelov for det..for når vi har handlet i ca 9 timer…så er det jammen godt å ha noe å dra det etter seg i…

 

 

Kofferten ble nesten sprengt av all shoppingen… 

 

På denne siden lå alle Kjersti sine ting…og på den høyre siden, med de to usle plastposene…var mine ting…

 

 

En lilla parykk, en bukse og en skjorte -kjole fikk jeg med meg..

 

 

..mens Minshoppinggaleverden fikk med seg alt fra giga-truser,  hundemat og flere par sko, til kåper og skinnjakker..

 

En fin avslutningsdag på oppholdet. I morgen er det hjem igjen, med alt pikk-pakket.. Hvis vi da ikke blir holdt igjen pga av overlast… 😉 He-he…

 

#shopping 

16 kommentarer
    1. Ojj..det var mye pikk, pakk…så..dere må nok betale overvekt ja…hihih..Så gøy å få handlet litt i utlandet…det er noe med det å reise…Ha en god kveld og nå er du kanskje hjemme allerede…

    2. Så mye fint dere hadde shoppet! Smart å få med seg endel, da det sikkert er billigere der enn i Norge.

    3. En maratondag med shopping i Gdansk er over. Masse fint dere fikk med dere så nå er sommeren i boks når det gjelder klær. God tur hjem.

    4. Jeg er så imponert.. dere har jaggu klart å skape flora av fargerie opplevelser i en salig blanding av tekst og bilder og film 😀 Her trengte man ikke være flue på veggen for å få seg noen gode latteranfall og smil. 😀 Tusen hjertelig takk for all deling 😀 Og vel hjem, om dere er så heldige å slippe ut av landet igjen 😀 Dere er jo perfekte ambassadører for hva det skal være 🙂 Vurderte å hastagge den Polske ambassaden, men tok ikke sjansen 😀

    5. Så mye lekkert dere har kjøpt! Det er kjempeherlig å unne seg noe når man er på ferie, og i hvert fall når det er mye billigere enn hjemme i Norge 🙂
      Kos dere den siste kvelden 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    6. Det ble litt shopping til slutt. Den ene blomstrete posen ser nesten ut som den siste toppen jeg kjøpte meg nå i vår 🙂 Bra at du fikk tak i koffert også, for det ble nå litt ekstra som skulle med hjem. Regner med at dere to har hatt et fantastisk opphold. Riktig god tur hjem igjen. Hils Kjersti. Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg