En sommerfugl i solen ;-)

Noen har i dag kalt meg en sommerfugl. Her på bloggen…Og hvordan kunne de gjette det?? Det var jo DET jeg var! På kulturtreffet i dag. 
Jeg tenkte at en fargerik parykk. en fargeglad kjole og en sommerfugl i ansiktet ville skape litt ekstra glede, og friste elevene til selv å få morsom ansiktsmaling. Elever med hørselshemming, fra alle slags skoler,  kom i dag fra fjern og nær, og møttes for en kulturell dag sammen. Tegnspråk, tegnsang, visuelle stasjoner av ymse slag, med data og lys, sminkestasjon og masse annet morsomt sto på programmet

Vi var 6 stykker på sminke. En alltid populær stasjon. Så det er ikke det at vi trenger løpe rundt å kle oss ut for å gjøre sminke-stasjonen mer attraktiv…Neida…det å kle meg ut DET gjør jeg vel egentlig mest fordi jeg synes det er svinaktig moro selv. Og får man noen til å trekke litt ekstra på smilebåndet i tillegg, vel…ikke noe er bedre enn det.

Elevene synes så klart at det var ganske gøy, og var ikke HELT sikre på om det var meg…

 

 

 

 

 

Det skal ikke så mye til, før folk smiler litt ekstra..
Et par rare briller….En hatt…En parykk…på et uventet tidspunkt…på et uventet sted… 
Kanskje til og med på en helt vanlig dag..

Ligaya (Foreignerat50) var innom her i stad, og la igjen en kommentar om at hun hadde fått en ide pga parykken min. Og har jeg inspirert litt i dag, til at hun skal spre litt ekstra farger på SIN jobb, så er det jammen meg moro 😉

 

 

#farger #sommerfugl #sminke #kultru #tegnspråk #ansiktismaling

36 kommentarer

Siste innlegg