Livet i en blomstereng

Livet i en blomstereng kan være ganske så idyllisk..om du er en bie eller en aldri så  liten og tjukk humlefar.. Vel..nå synes du kanskje du ikke overhode ser noen blomster her jeg tråkker rundt og ler?? Nei..men så er jeg ikke noen tjukk liten humlefar heller!! 
Jo, du skjønner… blomsterengen den er på innsiden av hodet mitt om dagen. Og oppi skallen der, så flagrer det rundt både sommerfugler og andre insekter som kiler og får meg til å smile og le som du ser.

-Lykken er en blomstrete kjole og bare føtter på en gressplen 
-Lykken er å snart ha bursdag og å bestille seg en-natts-overnatting i Tønsberg med søsters for å feire litt 
-Lykken er en is i sommervarmen
-Lykken er å pønske ut nye ting til utfordringen sin….
-Lykken er å være MEG!! 
 

 

#lykke #glede #blomster #sommerfugler #sommer #vår

43 kommentarer

Siste innlegg