Alle (gode) ting er 3 – Dansende

I dag har jeg gått løs på et nytt stikkord i  min egen lille utfordring. 
Jeg tolker stikkordene som jeg selv vil, men skal prøve å holde meg til bilder av meg selv, som sier noe om ordene. Jeg tar nye bilder og bruker arkivbilder.. Litt av hvert. Det blir antagelig et innlegg pr dag i denne kategorien. 

Jeg har danset en del i mitt liv, men kanskje ikke SÅ ofte tatt bilder av det. 
Men i det siste har jeg tatt noen bilder også, ofte til bruk her på bloggen. Og i går danset jeg igjen, med medbrakt fotograf. Og det er en deilig befriende følelse og danse barbeint i gresset, mens kjolen spinner, håret flagrer og det kiler bittelitt i magen. Jeg er jo ikke HELT stø på denne spinningen, så det er jo rett før jeg faller…hele tiden 😉

Så altså:

Alle (gode) ting er 3 – Dansende

1) Dansende vår/sommer

 

2) Dansende vinter

 

3) Dansende høst

 

Hvis du har lyst til å være med på utfordringen du også, så er det bare å bli med. Tolk stikkordene som du selv vil, bruk gamle eller nye bilder. Hvis du blir med, si gjerne i fra til meg. Så lager jeg en linkeliste, slik at de som er med kan se hverandre sine tolkninger.

 

Hvis du vil se:
Alle (gode) ting er 3-  Liggende,
Alle (gode) ting er 3- Klatrende

så finner du det ved å trykke på linken.

#utfordring #challenge #foto #danse 

32 kommentarer

Siste innlegg