Det er en dag etter 17. mai også…. ;-)

He-he…ja det var vel ingen bombe? Det kommer dager etterpå også..
Og faktisk dagen etter 17. mai tar jeg fri og stikker avgårde med søsters. 

Nå er du vel mest vant å se meg SÅNN, oppå en fjelltopp, sammen med henne.. Litt blodsprengt i ansiktet, men svetten silende nedover i strie strømmer..mens hjertet slår hardere en Mike Tyson…

Vel… NÅ skal vi svette litervis, røde i ansiktet av en annen grunn…

Vi skal nemlig på EN dags overnatting i Tønsberg, for å feire bursdagen min. Og i Tønsberg, dagen etter 17. mai er det så klart solskinn i lange baner. Ikke rart vi blir solbrente og svette…
Man trenger ikke reise langt for å være på “ferie”.
Man trenger ikke en gang være borte mer enn en natt.

Jeg klarer fint å glede meg bare til EN natt i Tønsberg jeg 😉
 


#tur #feiring #reise #glede

35 kommentarer

Siste innlegg