Alle (gode) ting er 3 – Outfits

 

For å tolke dette lille stikkordet valgte jeg å gå løs på noen bilder fra en veldig morsom uke her på bloggen i fjor. Faktisk ukene før 17. mai. 
Jeg hadde en Catwalk-utfordring, hvor folk var med å la ut bilder av seg selv på bloggene sine, etter farge-stikkord. Det var mange med, og til slutt hadde vi Catwalk-dager i Galleri Frodith, hvor jeg hadde samlet alle modellene.

Her er bildene som tolker stikkordet på listen: 


Alle (gode) ting er 3 – Outfits

 

1)  Kjole kjøpt i 1998. 
Med dette bildet på Instagram fikk jeg en motefotograf fra USA (Chris Hunt) som følger… Det varte bare et døgns tid….men dog… 😉

 

 

2) Kjole fra 2015, og lue fra omtrent samme tid. HVOR klærne kommer fra har jeg INGEN aning om…

 

 

3) Kjole fra 1999  
Og en link til rosa-dagen på min blogg, som et eks. Resten finner du i dagene rundt det innlegget…

 

Viktig med litt ATTITUDE når man leker modell 😉 Spesielt i rosa klær..

 

Hvis du vil se på de andre tolkningene mine finner du de her: 
Alle (gode) ting er 3-  Liggende,
Alle (gode) ting er 3- Klatrende
Alle (gode) ting er 3- Dansende
Alle (gode) ting er 3- Fine

 


#outfits #klær #attitude #holdning #modell #

16 kommentarer

Siste innlegg