Barnas dag?

Joda…klart 17. mai er barnas dag.. Men hva slags barn?? 
Noen lodne tøyrotte-barn er også barn, eller hva? Og Frodithen selv er ganske barnlig av seg…Kanskje det er godt nok også, for å kunne kalle det MIN dag? 😉

Som du sikkert fikk med deg på morgeninnlegget ble jeg vekket ganske stygt i dag tidlig.. Men vi kom oss da av gårde etterhvert..
Siden Salt og Pepper er ganske små, tør jeg ikke ta de med i barnetoget i Oslo..De kunne jo bli tråkket i hjel skjønner du vel!!! 
Men om man er for liten til å GÅ i tog, så kan man i det minste få KJØRE tog…Ut på landet..  Så vi strenet i vei mot Oslo S…
 


Et ganske ugjenkjennelig bilde av meg…Men det er en LITT oppgitt mine inni her …For NOEN måtte jo så klart på DO så fort vi var inne på Oslo Sentralstasjon…Og det koster 20 kroner!! Og den NOEN var ikke meg altså!! JEG driver jo ikke med sånt…

 

Det var så vidt vi rakk toget liksom..

 

Men endelig var vi på!

 


En liten linselus….Ja..jeg mener henne til venstre 😉

 


Hos mamma, på sykehjemmet,  fikk de stå i viduskarmen, sammen med fine blomster og flagget…Vi hadde ellers med ballonger, kaker og strikketøy. Koselig <3

 

Og til slutt en liten matbit på Marche…

En morosam dag for “dessa som er små”….. Og ganske fin for de store å…

Nå har de lapset under dyna her…Mens Frodithen er klar for “pysj”, en is og så pakke kofferten for TUR!!!

Har du hatt en 17. mai slik du liker den?

 

 

#barnasdag #17mai #rotter #tøydyr #tog #besøk #festdag

28 kommentarer

Siste innlegg