Et døgn med søsters- DET var bursdagen sin det!!

Dette døgnet har inneholdt ALT!! Jeg har hatt en flott bursdag og har kosa rumpa av meg!! 
Vel…den er visst fremdeles bak der…omtrent samme størrelse som vanlig..Men poenget er at dette har vært superkos <3

Det har vært:

 

Sol, blå himmel og båter..

 

Pop-opp- utstilling med Vebjørn Sand, på andre siden av brua…

 

Mengder med is…

Og deilig mango curry…

 

Bilder av ting tatt i vinkel nedenifra….

 

Og massevis av shopping… Og jeg har kjøpt ting både til hverdag og fest, og en del annet.. 

I bursdagsgave fikk jeg både penger (til shopping…), strikka-sokker og en tør til Tjøme i juli på hytte. I tillegg har jeg hørt rykter om en pakke i posten, fra Kjersti 🙂 

Nå er jeg hjemme igjen hos Hr Frodith, og det var godt også <3

 

 

#tur #tønsberg #shopping #mat #foto #sol 

31 kommentarer

Siste innlegg