Ingenting

I dag har jeg gjort ingenting…
Jeg har “seget” rundt i gatene…som en zombie..omtrent.. Svett, daff, full av ingenting…
Luntet litt hit…og så litt dit… Drukket litt iste.. Dasset videre… 

 

Ligget litt på et gress…og blitt enda litt svettere…Klødd meg på låret.. Drukket litt mer iste..Svettet litt…Myst mot sola..Full av ingenting…

 

Dratt meg hjemover..på slappe bein…Tørst…svett… svulmende føtter av varmen…Prustet litt…peset litt… Seget mot leiligheten…som når alt kommer til alt er mye “svalere” enn på utsiden… Kastet meg på sofaen, og stirret tomt ut i luften…Full av INGENTING..
 


Har du gjort noe i dag? 
Eller som meg…gjort ingenting med full kraft?? 😉

 

 


Vil du se hvordan “sløve i en hengekøye”? Trykk på linken til morgeninnlegget

 

 

#søndag #sløving #ingenting #varm

12 kommentarer
    1. Hittil idag har jeg ikke gjort så veldig mye! 🙂 Jeg har lest meg opp på blogger jeg liker å følge, lagt ut et innlegg selv 🙂 Å skal snart sette på en vask med klær, føre jeg går igjennom bildene fra Lørdagen! 😀

    2. Du har jo gjort mye du da…ute blant folk..Det er slitsom nok det…Jeg har også gjort ingenting…bare sittet i en bil, handlet i Sverige, pakket, pakket opp og laget middag…gått tur med hundene…oj…jeg har vist gjort noe allikevel…hihih..Ha en god ny dag, og det var flotte fargerike bilder av deg!

    3. De fargene kledde deg. Fine bilder av deg <3
      Jeg har kun solt meg, lest, vært på joker, spist mat, drukket vann, cola og kaffe, røkt sigaretter og vært på tur med hundene i dag. Ok, jeg tok 2- 3 timer på øyet på soverommet også 🙂

    4. Ingenting her også. Sust rundt meg selv, i dag har det vært – og er det enda litt varmere enn de forrige dagene, så jeg har ikke fått noe veldig konstruktivt ut av dagen :-)) Håper kvelden er god 🙂

    5. Høres ut som en god dag. Jeg har badet, laget frokost, skrevet blogg, jobbet litt i hagen, badet, spist is og lager middag. Vasket klær og tatt oppvasken. Det er bare 23 grader her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg