Hei

Jeg er her..
Litt i min egen boble… Livet er ikke så snilt om dagen. Sånn er det jo av og til.
Ikke alltid man har noe sted å “rømme”…
Ikke alltid man kan snu dagen med et endret fokus.
Ikke alltid man kan danse seg glad. 

Noen ganger bare gjør livet som det vil..
Og jeg har null og niks jeg skulle sagt..
Tårene renner både inni og utapå innimellom..
Og jeg må bare “være i det”.

Så jeg er her… Bare ikke så synlig som du er vant med..

Tusen takk til alle som er innom meg hver dag. 
Jeg setter stor pris på dere <3

 

#livet #tanker 

27 kommentarer
    1. Selv de sterkeste og blideste kan ha vonde dager. Fint du ikke skjuler det, syns jeg. Åpenhet kan ofte gjøre vondt litt bedre. Min erfaring i hvet fall.
      Jeg håper det går bedre snart, det fortjener du.
      Mange klemmer og tanker fra meg.
      -Lithanna

    2. Noen ganger er dager slik,
      noen ganger er livet slik,
      at det en eneste vi kan og må gjøre
      er å gråte, sørge, la det renses ut
      det som gjør som så vondt.
      Jeg tror ikke det er meningen vi skal
      være så lykkelige hele tiden, forresten.
      Tror heller det er meningen vi skal
      være i det vi er i, det livet gir oss
      fra dag til dag, periode til periode.
      La det synke inn, få ta tak,
      det gode og det vonde, det lyse og det mørke.
      Det vonde og det mørke,
      etterhvert letter trykket, mindre smerte, lysner,
      og vi har lært noe viktig.
      Når tåka letter ser vi klarere,
      får innsikt i noe, ofte om oss selv.
      Jeg vet ikke hva du står i,
      eller om det jeg skrev nå gir gjenklang,
      men du, jeg gir deg en
      veldig god stor klem, fine Frodith,
      og ønsker deg en så god
      healingprosess som mulig <3 Mima

    3. Ta vare på deg selv i varmen. Så hopp i havet, sjøen, tjernet eller ta deg en kald dusj i varmen. Det er en fin medisin i varmen. Ha en fin dag.

    4. Har vært “borte” jeg også. Noen glade dager og noen som var langt fra glade.
      Sender deg en stor klemmmmmmmmm, vakre og ønsker deg bedre dager. <3

    5. Ikke godt når livet serverer slikt. Men en må igjennom. Og det klarer du. Ønsker deg at du snart igjen er der du kan danse og blomstre.
      Og så en litt overfladisk kommentar, Du har en FLOTT nese :).
      Varm klem med gode ønsker<3

    6. Nå har jeg bare lyst å gi deg en god klem! Sånne dager kommer og går, men er aldri kjekke når de er der. Tenker på deg og vet at den sprudlende Frodith kommer tilbake når det passer seg sånn. Klemmer <3<3<3

    7. Huff altså, føler virkelig med deg, og kjenner det godt i kropp og sjel selv til tider. Og derfor er jeg selv mye borte herfra, når livet blir litt for tøft. Og det er lov.
      Ta veldig godt vare på deg selv kjære du <3 Du er en av mine heltinner <3
      Og så håper jeg å treffes på lørdag. Det er ikke lenge igjen, og jeg gleder meg veldig <3
      Masse gode klemmer til flotte deg <3 <3 <3

    8. Uff..så trist å høre..håper det snart snur, og at du kan danse og kose deg i varmen….Ha en så god kveld du kan, og vit at det er mange som tenker på deg, og vil deg vel…..klem fra meg!

    9. Liker ikke!
      Sender deg en god klem med ønske om bedre dager. Noen dager er sånn dessverre…
      Har ikke hatt tid til å lese så mye blogger, men det er sjeldent å lese slikt fra deg. Da måtte jeg inn med en klem <3

    10. Noen ganger holder det ikke bare å ha en positiv innstilling nei..men som du sier man må bare “være i det” enten man har lyst eller ikke..
      Håper å se deg på lørdag, men skjønner godt om du ikke får det til også… Stor klem og gode tanker til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg