Varmegrader med smil <3

Ja, nå snakker jeg ikke egentlig om de varmegradene som hagler nedover hodebunnen min…De som får øyenvippene til å bli våte, slik at jeg får problemer med å “se ut”. Jeg snakker ikke om de varmegradene som får meg til å ligge musestille i senga, uten dyne på natterstid, for i det hele tatt å klare å sovne…
Nei…noen av dem kunne gått “flydd” sin vei….

Noen av dem er greie, og er nok med å kruse munnvikene mine bittelitt også. Men i går var det mest samværet med mamma, bror og svigerinnen min som laget varmegrader med smil. VI besøkte mamma. Det var kjempekoselig. Lun prat med smil i. Varme hender og gode klemmer. Mimring om svunne tider, og samtaler om nye planer. Jordbær, moreller og banan.

Etter besøket dro bror, svigerinne og jeg en kort tur på loppemarked på prestegården i kommunen. Spiste pølse og is. Hadde fine samtaler. 
Varmegrader med smil <3
 

 

#søndag #besøk #familie #kjærlighet

 

21 kommentarer

Siste innlegg