Når feriepenger får BEIN….

Ja..jeg skal love deg at her har pengene begynt å få bein allerede…Og Feriepengene kom i DAG.. Hm..Begynte litt på forskudd nemlig.Med kjøp av ny lap-top. Jeg hadde en “gammel”, som jeg ikke kunne lukke lokket på. Og slikt kan man jo ikke ha det!! Så forrige uke ordnet Hr Frodith, så jeg fikk ny lap-top. Strever litt med å tegne i Paint på den nye muse-plata foreløpig, men jeg venner meg nok. 


Og ellers er det nye topper da… Jeg har jo INGEN klær fra før skjønner du vel…Og når jeg finne en ny topp jeg liker formen på, eller noe annet., og den er SÅ billig som denne her…..ja, da kjøper jeg flere . I forskjellige farger.
Denne kjøpte jeg i dag, på min daffe rusletur rundt i byen i solsteika..

 

Herlig farge, herlig stoff, herlig form. Midt i blinken for Frodithen i sommervarmen..

 

Og den er egentlig nesten PRIKK lik, den jeg kjøpte forrige helg… Men den var hvit 😀 

 

 

 

#outfit #klær #shopping #feriepenger #laptop

33 kommentarer
    1. Margrethe: Lap-topen er fin, må bare kjenne den litt bedre først. SÅ jeg kan tegne på museplata…Det går litt dårlig foreløpig.. 😮 Klem <3

    2. Ja, sånn er det bare, finner man en fin topp er det lurt med flere i andre farger!!!! Kos deg med pengegalloppen og gratulere med ny lap-top. Klem 🙂

    3. Gratulerer med ny laptop 😀 toppene var kjempe fine til deg de <3 her må man være litt mer nøktern, med baksmell på skatten og ingen feriepenger inn, får skattefri trygd i juni da, og den skal gå til jentetur med datteren, det blir kos <3

    4. poesimylife: Tusen takk <3 Nei, her går det til alt annet enn ferie. Vi skal ikke på så mye ferie så 🙂 Holder meg litt i nærheten her, og noen korte uker andre steder.

    5. fruensvilje.blogg .no: Jeg skal ikke ha så mye ferie uansett 😀 Det kan gå til andre ting. Eller jeg HAR ferie, men skal være i nærheten av byen for det meste tror jeg. Noen småturer kanskje…

    6. Toini: Jeg lurer på om jeg MÅ det skal jeg tegne, eller jeg må venne meg til denne. Jeg har jo tegnet på museplata før, men denne er litt mer rar…Ja, har jo mye penger igjen fremdeles, og får skattepenger jeg også 🙂

    7. Gratulerer med ny data og nye klær. Var og bada i Sandvika nylig og ramla bort i salg. Det var en hel hall fullt av tøy på salg. Tok med meg ei pen t-skjorte og litt anna. Det er alltid godt med salg uansett. Satser på slikt noe. Ha en fin dag.

    8. Gratulerer med ny PC og fine topper! Fint å få inspirasjon til nye klær, – skal se om de har de inne i Lindex-butikken her.

    9. Hehe, du får sagt det! Har selv merket at både feriepenger og vanlige lønninger ofte får bein å gå på ganske raskt xD Ny laptop kom sikkert godt med da, og litt nytt i klesskapet er vel også lov synes jeg ^^ Fine, fargerike topper! De kledde deg <3

    10. Så søt topp!
      Topp og laptop… toppere blir det ikke. 🙂
      Kos deg med begge deler. 🙂
      Mine feriepenger har ikke bein å gå på. De har vinger! 😀 😀 😀
      He en glad søndag, vakre. Klemmmmm

    11. De toppene var fine. og du kledde dem. Den blå kjolen du hadde på bloggtreffet var nydelig til deg.
      Gratulere med ny laptop. Deilig med feriepenger, og de må jo ikke gå til kun ferie 🙂
      Skal du forresten på ferie?

    12. ja noen ganger går feriepengene til litt annet enn ferie,men labtopp må en ha,og klær må en også ha,dette var skikkelig fine topper,og i 2 forskjellige farger så blir det uansett forskjellige plagg en går med :=)

    13. Ja det er deilig å få inn litt mer penger en vanlig…Blir ikke mye feriepenger på meg..men jeg høster av mannens sine..OG jeg får igjen skattepenger da…Laptop må man ha når man er blogger kan du skjønne! 😉 Kan du ikke koble til vanlig mus? Det gjør Bjørn..han liker ikke musa på pc..så han har sånn trådløs ved siden av…Flotte topper! Kos deg..mens det fortsatt er igjen penger…ihih..OG ha an fortsatt god kveld!

    14. deveny: Det var det jeg fant ut, at skuldrene er jo ikke så verst 😀 så de kan jeg jo vise fram.. Og så er det LITT erme, og det er fint også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg