En herlig dans- Karidansen <3


(bildet stjålet hos Karidansen)

Jeg skjønner hvorfor hun ble kalt det, av sin bestefar tror jeg det var: Karidansen. For hun er en slik herlig dans: Karidansen. Og jeg må jevnlig innom med en blogganbefaling av denne  flotte bloggeren og personen. 
Og hva er det som gjør henne til en av de beste bloggerne jeg vet om?
Vel.- det er dette at hun er så herlig lite selvhøytidelig! I tillegg klarer hun ved hjelp av sin sjarmerende dialekt og sin herlige humor å få oss til å kjenne oss igjen til de grader!! Hun setter fingeren AKKURAT der den skal være, og jeg har gapskrattet meg gjennom mangt et innlegg hos henne. 
Og nå har hun klart det igjen!! 

Hvis du ikke kjenner Karidansen, så ta deg en tur inn nå, på det siste innlegget: Nykommere i naturistbransjen.
Jeg lover deg at du vil blir nysgjerrig og vil lese MER av denne bloggeren 😉
 


Kjenner du Karidansen?

 

 

#blogganbefaling #humor #karidansen #
 

12 kommentarer
    1. Flott anbefaling, og ja..en herlig blogg! og ser ut som en herlig person bak bloggen også…Sprudlende og morsom…Ja hun er en tøffing…Begir seg ut på nye ting…Et herlig innlegg det fra nudist stranden…Ha en god dag!

    2. Takk for anbefaling 🙂 Måtte selvsagt innom, og fikk jammen ledd litt også. Har vært innom fra tid til annen og liker måten hun skriver på. Så det blir nok ikke siste gangen jeg titter inn der. Klemmer <3

    3. En av mine favoritter hun også ja <3 Og personlig en veldig god venninne <3
      Mer enn en gang har jeg og hun hatt samtaler som har fått meg til å tenke grundig gjennom ting 🙂 Hun fortjener absolutt en blogganbefaling og flere. Kjekt at du anbefaler henne <3
      Gode klemmer til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg