Ikke helt klar for OL ennå kanskje men… ;-)

Man blir ikke OL-klar over natta…Det kan jeg love deg!!  Men i dag var altså dagen hvor vår leder på jobb hadde en liten utfordring på gang. En liten overraskelse…En liten “blå-tur”…Kall det hva du vil. 
Vi hadde på forhånd ikke fått vite HVA vi skulle på, men bare hva vi måtte ha med oss i dag. 
Både lue, varme klær og bikini sto på listen, så det var ikke bare-bare å gjette heller.. Men om jeg hadde visst i går, så hadde det ikke hjulpet stort… Dette kan man ikke øves god på over natta…

 

Vi fikk vite på formiddagen idag, etter litt press, hva som skulle skje.  Og jeg vet ikke om du kan se hva jeg prøver å vise på bildet?? Litt tørrtrening før vi dro avgårde fra jobb 😉

 

 

Jepp!! Da var det bare å vente på Trulsen og Co… Vel, de kom ikke da… Men han her er også på laget. Og var flink til å forklare 5 knisete, overspente damer hva som skulle skje …

 

Øver på stilen fremdeles….FØR jeg entrer isen med de glatte skoene …. 😀

 

 

Kan ikke si jeg ble så KNAKENDE god på den tiden vi var der…. Men stilen var da ikke så verst?? Og knall-gøy var det!!

 

 Noen STEINER kom til og med helt fram til ringen på andre siden 😉

 

Anbefales på det sterkeste å prøve. Det var gøy og VELDIG slitsomt faktisk og koste og koste, og curle steiner . Lua fikk jeg ikke bruk for, men en hjelm var god å ha 😉

 

Har du prøvd curling før?

 

#curling #blåtur #trening #utfordring 

20 kommentarer
    1. Wooooooo, så GØY!! Ja jeg har prøvd, og det er SÅ morsomt! Tipper du har gangsperr i muskler du ikke visste du hadde i dag, hihi. Herlig stil! Men hjelm?? Går det så hardt for seg at hjelm er påbudt på Østlandet? Vi bruker ikke hjelm her. 🙂 Stilig blå-tur! klemmer<3

    2. Så artig overraskelse, – moro med sånt sammen med kollegaer! Jeg har aldri prøvd curling, men det ser gøy ut!

    3. Har aldri prøvd det. Men i Canada er det en større sport enn langrenn her hjemme. Men jeg mener sporten har sitt opphav fra Scotland. Ikke lett det der med boet, steinene mens kostevalsen går som det suser på isen. Ha en fin dag.

    4. Så morsomt det så ut da! 🙂 Aldri prøvd det før, men mamma skal tydeligvis på dette i år! Hvert år i julegave så får hun sånne morsomme ting i julegave av sønnen til kjæresten sin. I fjor var de på fangene på fortet, å i år blei det tydeligvis curling! 🙂

    5. Så gøy! og nå er jeg spent på hva bikinien skulle brukes til….. 😉 hihihih…kanskje spa etterpå? Ser veldig gøy ut, og ja…skulle gjerne prøvd..Ha en god kveld og natt…regner med du er støl i morgen…:-)

    6. Så artig blåtur 😀 Har aldri prøvd curling, og ja, det ser slitsomt ut 🙂 Men stilen din er det ikke noe å si på, du passer fint ser det ut til 🙂
      Kjekt å få gjøre noe som ikke er hverdagslig 🙂
      Klem

    7. Så kjempegøy 🙂
      Det fikk vi også prøve da vi var på julebord gjennom firmaet til mannen min, og det var kjempegøy å prøve.
      Jeg sier den som sir at curling er for pingler må bare prøve det selv.
      Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg