Vi kastet ” foldeskjørtet og perlekjedene” ;-)

Du som har vært innom meg på mårran i dag har fått med deg at jeg har holdt på med den litt mer “formelle” delen av jobben min i dag. Men jeg har nok “løsnet litt” på snippen….i forhold til jeg følte i starten i forhold til denne delen av jobben. Så det ble ikke SÅ mye “foldeskjørt” å snakke om….
Man er nemlig ikke nødt for å ha foldeskjørt selv om man skal snakke med rektorer om formelle ting.. 
Neida…de tåler mye smil og latter innimellom paragrafer og sånt de også..

Så jeg og verdens beste kollega vært på farta faktisk hele dagen!! Mye bilkjøring….

 

Mye smil, latter og moro underveis….

 



OG selvfølgelig fortjente vi en is når vi var ferdige og på vei hjem igjen…Man kan aldri få nok is!! 😀

Etter en middag på Jaipur med bestevenninnen min etter jobb, har jeg nå landet i sofaen. Mett og god. Klar for en ny reisedag men uten “foldeskjørt” i morgen…. 😉
 

#jobb #reising 

27 kommentarer

Siste innlegg