No hugs for me….

Eller det var LITT feil… 
For da jeg nærmest sprang gjennom byen i stad, for å komme meg til Bjørne-utstillingen, så møtte jeg på Dedicat og konen hans. Og der fikk jeg jo faktisk en klem. Koselig å “løpe på dem” var det også.

 

Ventet i max 5 minutter på Oslo S på Oslopadda som hadde blitt bæsjet på av en fugl, og slet med vasking av klær og alt for lite antibac…

 

Vi tenkte noen digre bjørne-klemmer ville være en god trøst…Men de henger jo så ALT for høyt!!!
Og den utstillingen som skulle Poppe up….vel…den hadde visst poppet up….og forsvunnet igjen…For i lokalet på Øvre Slottsgate 18 var det ikke så mye som en liten Bamsemums en gang… (tydelig IKKE oppe søndag som jeg tolket at det skulle være…)

 


Så jeg tok en rask titt opp mot den flyvende rosa bjørnen over meg, mens regnet silte og Oslopadda ropte på kaffe… Og så LØP vi nærmest… Hele veien ned til Oslo S. For det å oppdrive en åpen kafe i Oslo på en søndag, er heller ikke bare-bare…

Litt halvsur over manglende pop-up-utstilling ….

 

..men ikke mer sur enn at en is kan få fram smilet… 😉

En fin -fin dag uansett. Hugging bears or not…

 

 

#søndag #regnvær #bjørner #utstilling #is

15 kommentarer
    1. Å søren , jeg burde jo visst at jeg skulle spise is for min surhet…..:)
      Jeg er helt sikker på det hjelper….skal prøve huske neste gang….:)

    2. Kjempeartig å “løpe” på deg 😀 Synd det ikke ble noen bjørneklemmer på deg 😀 Vi kom oss aldri oppover dit. Valgte å spise godt og slappe av før Queen og Telenor Arena. Og det tror jeg var lurt 😀

    3. Jeg må nå le litt. Norge er ganske stengt om søndagene, og jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes om det. Det er jo da mange har fri og har mulighet til å gjøre andre ting enn bare å jobbe. Men noen andre må jo jobbe for å holde søndagsåpent så jeg ser jo at de også gjerne vil ha helg. Is i regnvær er på sin plass, for det er nå en gang sommer! Klemmer <3

    4. hi hi ,godt du fikk deg en is da :=) hørte på værmeldingane att dere hadde fått styrtregn,har faktisk opplevd det i Oslo en gang jeg også ,litt spennende siden vi skjelden har noe sånt her hos oss hi hi

    5. Koselig å løpe på Dedicat og kona da, men resten kunne du vært foruten. Iflg. Steen & Strøm skulle jo utstillingen være idag også, – æsj så ergerlig! Da fortjente du jammen en is! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg