Farlig enke

 

Her er en aldri så liten bok-anbefaling. 
Nå har jeg ikke lest boken selv ennå, men jeg anbefaler den villig vekk, fordi det er Lene, vår alle kjæres Deveny.blogg.no som har skrevet den. Og jeg leste en del av starten på den(som hun la ut på blogg) da hun blogget for noen år siden, og jeg likte godt det jeg leste.

Nå har jeg i tillegg fått i oppgave fra henne,  på min lille tegneutfordring: å tegne forsiden på boken hennes. Jeg kunne tolke det hvordan jeg ville. Men jeg prøvde meg på en som liknet den ekte jeg…

Så med dette er en tegneoppgave løst, og en bok anbefalt ;

 

 

Jeg har tegnet noen av de andre oppgavene her også, blant annet: 

Blåmandag
Hengekøye i en vakker hage
Våren her jeg bor
Danse mot vår
 

#blogganbefaling #bokanbefaling #tegneoppgave

8 kommentarer
    1. Så kult, den tegningen likte jeg. Legger det gjerne ut hos meg om du vil og lenker til deg.
      Jeg trodde du hadde litt for mye å tenke på til å ta tak i denne utfordringen. Tusen millioner takk 🙂

    2. Tusen takk for anbefaling. Jeg har bestemt meg for å kjøpe boken hennes til ferien, og jeg gleder meg til å lese den 🙂
      Tar du en tegneutfordring til?
      Tegneutfordringen er den ene kattungen (Hammurabi) som setter fast labben sin i støvsugerrøret. Han elsker å jage støvsugeren, og når jeg tar av munnstykket på støvsugerslangen stikker han labben inni røret, og blir sittende fast. Han gjør det hver eneste gang jeg støvsuger 🙂
      Ønsker deg en kjempefin tirsdag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg