Ei jente som slapper av i senga…

 

 

Du synes kanskje den ser litt “barnslig” ut, tegningen?
Vel, nå var oppgaven jeg fikk litt sånn i denne retningen: Ei jente som slapper av i senga. Så noe barn-aktig måtte det bli. 
Og når tegne-uttrykket mitt er litt naivistisk…vel det ER det bare!! Sånn er det å tegne i Paint. Man får ikke et “realtistisk” uttrykk. Det er heller ikke noe jeg ønsker. 
 
For det meste tegner jeg for å illustrere noe til innleggene mine. Noe som sier noe om innlegget. 
Og noen ganger, som nå, så tegner jeg for tegningens egen skyld. Fordi det er gøy. 
Denne oppgaven jeg har tegnet i dag, kom fra Mimremor.blogg.no 

 

De andre oppgavene jeg har tegnet er: 

Blåmandag
Hengekøye i en vakker hage
Våren her jeg bor
Danse mot vår
Farlig enke

#utfordring #tegning #seng 

7 kommentarer
    1. Det et godt å slappe av i senga i en travel hverdag. Så mange fine detaljer du har fått med, – flink til å tegne i Paint er du! Ha en flott onsdag! 🙂

    2. Ofte er det enkle det beste 🙂 Lett forståelig og kjekt å se på. Og du, jeg må jo bare si WOW, for jeg har ikke sjanse til å tegne sånt i paint. Jeg gikk på tegning, form. og farge i min grønne ungdom, men den gangen hadde vi ikke data og tegneprogrammer 😉 Da var det ordentlig maling, og blyanter vi brukte. Og mye av det har gått litt i glemmeboken for min del. Men jeg er sikker på at jeg skulle fått det til igjen om jeg hadde satt meg ned. Det hender jeg setter meg ned og maler litt, men det blir kun veldig enkle ting 🙂
      Det er kunst det du tegner, samme hvor enkelt det er, det trenger en stødig hånd uansett <3
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg