Lille Sankthansaften skal man ikke kimse av ;-)

Lille Sankthansaften skal man ikke kimse av altså. “Det er ikke noe som heter det” sier du… Hm… 
Lille Julaften har liksom fått all oppmerksomheten…og det er ingen som leer på et øyelokk en gang om man nevner DEN dagen…Den FINNES liksom i fullt monn!!


VEL….nå FINNES Lille Sankthansaften også..
For denne dagen har vært god som gull og virvlende som en dans rundt “mai-stången”, som de sier i Sverige.. Nå er jeg jo ikke i Sverige da, men i Kristiansand….Men altså: 

Jeg føyk avgårde til Oslo S for å treffe Mammaen til Lille Supermann…

 

Blide, fine og RETTE I RYGGEN…

 

På toget var vi jo i mange timer, og skravla gikk så Mammaen til Lille Supermann ble både helt tørr i munnen, og dehydrert før vi var framme 😀

 

Kirker, måker, øl og Jesus-festival går hånd-i hånd her nede denne helgen ser det ut til..

 

 

 

Og jeg har allerede hvertfall BRUNT belte i Shopping så langt…Vi hadde ikke vært mange timene på Kristiansandsk jord før jeg hadde fått posene (FY!….poser er jo FY nå) ganske fulle….Masker, neglelakk, ny bukse og slaskeklær…igjen…

 

Fikk øvd litt til den “ekte” fotoshooten som jeg regner med kommer i løpet av helgen….

 

 

 

Ha en strålende fredag videre 🙂 Her er det “romgodt” og siesta, før vi tar en rusletur ut igjen

 

#reise #måker #vennskap #sankthans #sommer 

15 kommentarer
    1. Lille St.Hansaften må så klart feires den og! Bra! Og den iskalde øl`en der så god ut! Gleder meg til å se fotoshoot, du er jo bra “oppvarmet” du nå. Stilige bilder 🙂 Ser at dere koser dere. klemmer<3

    2. Klart LilleStHansAften finnes 😀 Jeg googla den, og fikk opp flere treff 😀 Så ut som dere hadde en skikkelig herlig start på en minnerik helg 🙂 Lykke til videre 🙂

    3. Svenskene har jo tradisjon for å feire St. Hans, og det hadde vært kjempegøy å få oppleve Svensk feiring. Siden vi i Norge ikke har det forholdet til slik feiring, er vi litt tilbakeholdene med feiringen vår. Vi er så avhengige av været for om man skal tenne bål eller ikke.
      Dere får finne dere en lyktestolpe å danse rundt i morgen 🙂 Ha, ha, ha 🙂
      Kjempefine bilder du har tatt. Det begynner å bli noen år siden jeg var i Kristiansand, og Kristiansand er en kjempefin og nydelig by 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Kos deg! Frodithen er så fjong i det antrekket. Lua er helt nydelig til deg og understreker den
      artige, lekne damas personlighet.😄 Jeg har kjøpt meg bikini i dag, men det blir ikke noe antrekkbilde på bloggen. Je tør itte!!😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg