Flyvende Frodith

Som du kanskje fikk med deg før i dag, var vi i en herlig “klatrepark”/ lekeplass for voksne i går. Hvor jeg var Surfing Frodith. Det var nydelige grafittier og morsomme klatrevegger og annet . 
Jeg prøver bare å “ta meg ut”, for jeg kan jo ikke klatre overhode!! Armer totalt blottet for muskler, spaghettiarmer om du vil… Så å klare å komme meg oppover i veggen, med de armene…samt noen pailabber av noen føtter..er totalt umulig….
Så da gjelder det å LATE SOM. For på bilder kan nesten alt gå an nemlig.

Hm…ikke stort lettere her borte nei…?

 

 

Jeg får heller prøve å FLY mot toppen muligens…. “Grevinnehenget” er noe av det sterkeste på meg, og burde muligens få meg til topps 😉

Sånne parker får en jo til å tenke på at trening kanskje hadde vært litt gøy. Og nyttig ikke minst. Så…hvis noen lager en sånn park i Oslo, i nærheten av leiligheten vår….DA skal jeg nok begynne å trene altså… 😉 

 

#trening #grafitti #klatring #grevinneheng 

14 kommentarer

Siste innlegg