Sånt kan det bli litt galskap av :-D

Et stykk Karidansen og et stykk Frodith. Sånn kan det bli litt galskap av. Eller MORO kaller jeg det da 🙂 Avtalen var klar for lenge siden: å treffe Karidansen etter jobb. Hun var innom byen en tur, og da fikk jeg mulighet til å ta en kaffe med henne igjen. Jeg har det litt hektisk og litt annet å ta hensyn til om dagen, så det ble ikke SÅ langt treff denne gangen. Men koselig ble det uansett. Det blir det ALLTID! For når jeg treffer Karidansen går skravla  lett og latteren sitter løst, for hun er nemlig ærlig, herlig og veldig morsom <3

Og når hun kommer neste gang er planen et bad, kanskje på en av øyene! 
I går var vi på Retro-lykke, spiste kake og drakk kaffe.  Og litt fjas må vi jo drive med…

Bildene er Kari sine, for mine ble så mørke og rare og ble ikke stort bedre etter redigering.
Takk for bildene Kari <3 Og tusen takk for i går. Gleder meg til vi sees igjen 🙂

 

#karidansen #bloggvenn #venn #kaffedate 

24 kommentarer

Siste innlegg