Med høyhæler og fjellsko mot Stavanger

Noen tror nok at jeg juger nå…For de som kjenner meg ganske godt vet jo at jeg ALDRI går i høyhæler.. Vel, det er mer en snakkemåte. Så JA – jeg juger litt. Og det er jo ikke pent å juge jeg vet det..


Men altså…det jeg prøver å forklare er at jeg og søsters setter snuten mot Stavanger på mandag. Mini-tur igjen. Og i sånne mini-turer som jeg har, så liker jeg å blande litt: Litt by og litt FJELL f eks… Så planen er Prekestolen, og det er faktisk hovedmålet. Men siden jeg er ganske effektiv når jeg spoler rundt i byene på mini-turer så regner jeg med å få brukt “høyhælene” litt også…Eller solkjolen og sandalene om du vil…

 



Selv om lilletåa er litt “rar” fremdeles, så satser jeg på at dette går bra. 
Nå skal jeg først ha noen dager av ferien sammen med mamma, og så drar jeg 🙂

 


Hva skal du i ferien?
Hjemmeferie? Mini-turer? Langturer?
Jobbe?

 

 

#fjelltur #bytur #stavanger #minitur 

17 kommentarer
    1. Det blir en fin tur! Jeg har ikke vært på Prekestolen enda, men har lyst tross et godt snev av høydeskrekk. Vi drar på bobiltur om en uke. Kroatia er første mål og så bruker vi god tid på turen hjem og prøver å få med oss mest mulig da. Ned er det bare transport… Men det skal bli deilig med ca ti dager i varmen. Klemmer og god tur <3

    2. Har lyst å dra til.prekestolen engang:)
      God ferie:)
      I august besøker jeg min yngste datter og i høst blir de Italia sammen meg min sjømann:)

    3. Kos dere så mye i Stavanger. Har jo masse slekt der, og Stavanger er en by jeg virkelig skal reise til. Jeg skjemmes når jeg sier at jeg ikke har vært der.
      Det blir en avslappende ferie for oss også. Vi ser an været, men det blir turer på sparket 🙂
      Ønsker deg en kjempefin torsdag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. hadde 5 utrolig fantastiske dager i Hardanger i mai da solen var helt ufattelig digg, følte eg var i syden .minus mygg og fluer da de ikkje var fremme og plaget enda 🙂 Eg har nett begynt på jobb igjen så eg skal ikkje på ferie enda….men har jo en privat greie i slutten av juli med familien som eg skal være med på -utover det veldig lite planer…vinne i lotto eller flax er vel egentlig planen 😀 God tur <3

    5. Høres veldig lurt ut med slike miniturer. Det er det vår ferie vil bestå av også. Mest hjemme, også noen dags- eller helgeturer om vi får det til. Gjenstår å se 😉
      Er jo bare mannen min som har ferie, jeg har bare “fri” 🙂
      God tur, og kos deg med eller uten høye hæler! <3

    6. Er på mini tur til Moi med datteren nå, var meningen vi skulle gå til prekestolen og, men venninna mi har ei brekt tå, så det må utsettes 🙁 ellers blir det miniatur til Drøbak neste helg og 3 ukers ferie med telt etter det 😀 tur uten mål og mening 😀

    7. da ønsker jeg dere lykke til og god tur.Jeg har vært på prekestolen en gang,en fin tur og fantastisk utsikt,vi kunne ikke fått et bedre vær,men trappetrinna som var laget var nok ikke laget for mine hofter,så opp slet jeg ,dermed blir det med den turen for meg,håper dere får en fin tur da :=) 2 uker til min kjære har ferie ,da skal vi to bo i bobilen i 3 uker litt rundt om i Norges land og om alt går etter planen skal min søster og svoger kjøre ilag med oss i egen leiebobil da :=)

    8. Vi skal litt hit og litt dit i ferien. Har ingen andre konkrete planer enn en loffetur med toget til Bodø.
      Gi gjerne et lite pip om du vil treffes over en kopp kaffe når du er i Stavanger!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg