Nedtelling til “slaraffentilværelsen” setter i gang..

Hei -hei
Jeg startet ut sånn i dag også, men skal innrømme at jakka forsvant før jeg nådde utgangsdøra, og lua forsvant når jeg var inne på jobb. For til tross for at komplimentene “haglet” i dag på grunn av den lua,  så var ikke det nok til å beholde den på…Hjernen kokte og svetten sprutet…For inne på jobben var det sikkert 25 grader og vel så det, og på utsida var det enda “verre”…Rundt 30…

Det blir færre og færre folk på jobb, etter hvert som dagene går…Og jeg har min siste dag på jobb i morgen, før slaraffenlivet setter i gang for alvor. Og jammen har jeg vært effektiv de siste dagene. Jeg har til og med rukket å gjøre en del digitale greier. Vi MÅ lære oss visse ting, og jeg følger et lite “studium” i digital grunnkompetanse, som krever innleveringer av ymse slag. Og i dag var det FOTO som var oppgaven, og det liker jeg jo ganske godt. Mye gikk på dette med utsnitt, komposisjon, lysforhold, kontraster osv. Og mye av dette kunne jeg jo heldigvis fra før: 


Her var bildene jeg leverte inn, med en liten forklaring om hva jeg hadde tenkt i forhold til stikkordene over her: 

 

 

 

 

Håper jeg får bestått 🙂
 


Ellers smiler jeg mye om dagen. 
Selv om svetten siler og jeg peser som en hval, så er det jo godt å gå i kjole hver eneste dag.
Det er godt å snart ha ferie.
Det er godt å ha gjort ferdig mange viktige ting på jobb.
Det er godt å skulle gå tur i fjellet igjen snart. 
Det er godt å ha fått feriepenger.
Det er godt å kunne ligge lenge å sløve om morgenen…ELLER å stå opp grytidlig fordi jeg VIL det. 
Det er godt å kunne gå med Hr Frodith på restaurant å spise, på en torsdag. Bare fordi vi har lyst, og har penger til det.

Det er godt å leve rett og slett <3

 

 

#sommer #sol #varme #jobb #ferie #foto 

8 kommentarer
    1. Det er så artig å kunne lære nye ting særlig ting vi liker. Kunne tenkt meg det. Digital foto og redigering.
      Og så artig å høre at du koser deg også.med Hr.Frodith:)

    2. Hvis JEG hadde bestemt, så hadde du bestått med glans. Mye å glede seg over for den som er bevisst på de små gledene i hverdagen! Den lua er jo rålekker, men sikkert litt for varm å bruke nå. Fin høstlue også det! Kos deg med ferie og “høye hæler”! <3

    3. Flotte bilder, – ingen tvil om at du får bestått etter min mening! 🙂 Herlig med ferie og kunne gjøre litt som man selv vil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg