Du vet det er…..

…sommerferie…

…når dette er det du skal til med….

Er det ikke rart at det første man må til med når ferien har begynt er dette liksom…? Men når man er litt lat på dette området ellers i hverdagen, så MÅ det til første feriedag. Sånn er det bare.. Det som er bra er at man kan ta et og et rom…Surre rundt i sitt eget tempo. Og det BLIR ferdig en gang.. Men i hverdagen er det et ork bare å TENKE på…I dag skal jeg til og med vaske et par vinduer tror jeg.. 

Og likevel skal jeg jammen meg ut å “sprade” litt, med flagrende, fargerike gevanter… Kjøpe fjell-ting og se på Pride-marsjen…For en kombinasjon.. (he-he) Dette blir en super dag 🙂

 

 

#vasking #ferie #latskap #pride #shopping

12 kommentarer
    1. Kose deg masse med alt sammen =) Jeg prøver å være flink dame å ta litt hver dag, makter ikke å ta alt på en gang – eller for mye. Men nå snekres det igjen oppe – i forfjor lærte jeg å gi blaffen, sagstøv kunne jeg ikke rå med, he he he. Så de siste 2 årene har jeg senket skuldrene litt på det området – blir vel en skikkelig husvask når rommet mitt er ferdig =)) Nyt dagen i ferien diiin =))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg