Gjett om jeg gleder meg :-)

Neste gang du ser disse bildene, så er det JEG som har tatt dem…Da er det jeg som går og sprader i denne gaten, med solkjole og sandaler..  Fikk tipset av Stavangerinmyheart.blogg.no: besøk Fargegaten.
Gjett om jeg gleder meg da!! 

Når kofferten er plassert på bed and breakfast så skal vi shoppe litt, traske i denne gaten, spise, kjøpe romgodt og forberede tur dagen etter..

Bildet er hentet fra denne siden

 

Bildet er lånt fra denne siden

 

Bildet er lånt fra denne siden

 

Og turen dagen etter går så klart til Prekestolen, som på bildet over her. Jeg er spent som en metall-fjær!! For kondisen er lik NULL for tida. Og lilletåa knekt. I tillegg sliter jeg litt med menisken når jeg skal gå nedover.. Men det BLÅSER jeg i!! For alt sånt er glemt når man kommer til turens mål. Så JA- jeg gleder meg MAKS!! Drar mandag. Skal bare en liten tur til mamsen igjen, for å sjekke at alt er fint før vi drar 🙂 

 

#tur #stavanger #fargegaten 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg