Søndag, sol, smil og selfier

Søndagen har vært en søndag med stor S. 
Sol, sommer, smil, søster og masse selfier. 
Tok buss for tog ut på landet, til mamma…

 

Var innom barndomshjemmet og tok bilder av rosene, som sto i full blomst. Selfie med nevøen 

 

Hjemme igjen etter turen på landet, var det rett ut å kjøpe is så klart…Jeg må jo komme i gang skal jeg rekke å  få i meg den daglige dosen liksom 😀 Minimum 2 pr dag…

Ellers gikk dagen med til sommersysler…: 

 

Klatring på stubber og trær…
 

Skygge-jakt…Peter Pan har våknet i dag… 😉 Fant flere supre steder og ta bilder .

 

Sløving på gressplenen i en av byens parker..d

Rett og slett en søndag med stor S. Super-søndag <3

 

 

#søndag #sol #skygger #smil #selfier #søster
 

11 kommentarer
    1. Ser deilig og sommerlig ut :)) Og bildet med lukka øyne var flott ja..og selvfølgelig di med åpne øyne også :)) Bra du koste deg..og hyggelig å treffe nevøen var det nok også :)) God natt <3

    2. En deilig søndag du har hatt. Her har vi brukt noen timer i bil for å komme oss hjem igjen fra Lærdal. Så inviterte jeg alle ungene og svigersønnen på pizza. Og så avsluttet jeg kvelden hos mamma. Hun har også masse roser og de er helt nydelige <3 God tur i morgen.

    3. Så deilig med en sånn søndag….Herlig!! og flotte bilder av deg! Jeg fikk også tatt et skyggebilde her om dagen..tenkte da på peter pan utstillingen som sikker kommer…hihihi.

    4. Så fin søndag du har hatt, og nydelige roser utenfor barndomshjemmet ditt. <3 Likte godt sånn daglig dose på to is, - lurer på om jeg også skal innføre det i denne varmen. 🙂

    5. Så herlig med sommer, sol og is, og masse kos <3
      Bare å nyte så lenge man har sjansen <3
      Klemmer fra det store utland <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg