Underveis

 

Turen til Stavanger er laaaang. Men kl 7 var vi i gang, på buss for tog mot Kongsberg. Derfra gikk heldigvis toget..Tog er hakket bedre enn  buss.

 

Stort sett blide tidlig på mårran også vi…

På toget var det full fart  gang med frokosten så klart. Vi klarer oss ikke lenge uten mat 😉

 

 

Foccacia, eggerøre og røkelaks, snakk om gourmet liksom….

 

 

Jeg fikk endelig prøvd cafe-vognen på tog også, det var “jomfruturen” for å si det sånn..

 

 

Nå er vi klare for Stavanger, så da gjenstår det bare å se om Stavanger er klar for oss?? He-he…

 

#tur #fere #reise #tog #stavanger

15 kommentarer
    1. Så bra dere er på vei…og dere må kose dere masse! Litt av turen er jo selve reiseveien også..om man vil eller ei…Flotte bilder, og ser ut som god frokost! Ha en god kveld!

    2. Fint med togtur, selv tar jeg ikke tog så ofte, men det har vel mye med det første du nevner, buss for tog. Synes det er sånn hele tiden. Hva er da poenget med tog liksom? Men dere fikk heldigvis en fin togtur ser det ut for 🙂
      Og såvidt jeg vet, så viste Stavanger seg fra sin beste side med godt vær og det hele. Det kan jeg si selv om jeg sitter i 42 grader i Las Vegas. For gjett om jeg følger med på været hjemme også, så klart 😀
      Kose dere masse masse <3

    3. Såååå fint det øverste bildet av dere :)) Bra dere får i dere litt mat underveis.. så dere er fulle av krutt når dere er fremme ..og det er dere kanskje nå.. 🙂 Nyt turen og ha det gøy 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg