Det gjelder å bruke øynene :-)

 

 

 

Det gjelder å bruke øynene når man er ute og går.
Se litt hit, se litt dit….rundt hjørner…bak et hus.
.Se litt opp, se litt ned….
…..og der du ikke trodde du trengte se….

For plutselig dukker det opp de fineste detaljer her og der, og da gjelder det.
Det gjelder å ikke ha gått og sløvet…
Det gjelder å ha fått med seg alle de små skattene som finnes rundt omkring…
Det gjelder å bruke øynene..

Stavanger var full av fine små detaljer- full av hus med farger og små bilder.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har du øynene med deg når du er ute og går? 🙂

 

 

#grafitti #observant 

15 kommentarer
    1. Så herlig 😀 Ja jeg må si at øynene oppfører seg helt anderledes nå. Jeg skrev akkurat i en annen kommentar om åpne sanser. Takk for mange flotte observasjoner fra deg , og riktig god fredag 😀

    2. Så mye flott!! JA..jeg har nok det….Øynene går opp og ned, høyre og venstre frem og tilbake…hihih…Ha en god ny dag! Flotte bilder!

    3. Mye man kan oppleve når man har øynene våkne. Fine bilder og mye kreativitet i den kunsten der. Ha en fin dag.

    4. Hanne Beate: Ja,jeg ser mye fint, og får mange morsomme bilder, fordi jeg titter meg litt ekstra rundt 🙂 Ha en super fredag du også. Her blir det mamma og stranda etterpå 🙂

    5. Jeg ser nok bare etter ting jeg trenger i butikker eller målet når jeg er på tur. Sikkert mange fine detaljer å finne, selv der man har gått mye, om man kikker nærmere etter.<3 Ha en superfin fredag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg