En strålende dag <3

I dag har egentlig vært en strålende dag. 
Full av sol-stråler, smil og deilig energi. Luntet rundt i byen med Hr Frodith, shoppet litt og vært på Jaipur og spist indisk. Mango-lam er den nye favoritten. Jeg har aldri spist bedre indisk noen gang!! Så man MÅ på Jaipur å spise indisk. Dette er herved en anbefaling.
Koselig interiør, deilige stoler, hyggelig betjening og altså en rett som kan ta pusten fra en, på mer enn EN måte 😉

Nå har vi landet hjemme, jeg har fått isen min og livet er ganske så herlig <3

 

#lørdag #restaurant #shopping #sommer

 

 

22 kommentarer
    1. dedicat: Du spiste noe med scampit hvertfall 😀 Det husker jeg 🙂 For jeg spiser aldri det, så sånt husker jeg. Ja, det var god mat hvert fall 🙂

    2. Hanne Beate: Ja, deilig med sånne dager 🙂 Man kan bestille ekstra mild også. Jeg hadde med meg en venninne som skal ha det veldig mildt, og hun var superfornøyd på Jaipur. God smak likevel 🙂

    3. Deilig med sånne dager, – viktig å kose seg. <3 Jeg er ikke så glad i indisk, blir for sterkt for meg, hihi. Sist jeg spiste det var på en indisk restaurant like ved Olaf Ryes plass, - mulig den er nedlagt nå, for det er mange år siden.

    4. Så koselig at dere nyter livet og sommerkvelden…Godt å ha et sted man vet lager god mat, og hvor det er hyggelig å være….Kos deg med en ny dag,…Søndag…mye fint å finne på i dag også…

    5. Det hørtes helt perfekt herlig ut 😀 Aner ikke helt hva jeg spiste når vi var der,, svarte bare “ja” på alt kelneren spurte om 🙂 Men tunga slår ennå krøll på seg,, sikkert bare av fryd og glede 😀

    6. Ja det har du. Selv spiste jeg chicken tikken masala og det blir nok det neste gang også 🙂 Den beste jeg hadde smakt. Jeg kan spare meg for lam, da det er kun fårikål som får meg til å spise lammekjøtt. Det er jo greit å prøve seg frem, men er litt pingle på helt ukjent mat. Det er kylling og svinekjøtt jeg spiser mest av + fisk 🙂

    7. poesimylife: Ja, det er jammen meg den beste retten jeg har smakt 🙂 En herlig dag,en herlig middag 🙂 Jeg har vært der to ganger etter bloggtreffet.

    8. Så flott å lese 🙂 Jeg blir glad når jeg leser slike “lykkelige” innlegg. Det er så mye trist som skjer verden så da er det deilig å lese noe muntert.
      De hadde veldig god mat der på den indiske. Jeg tror jeg skal lure med meg noen dit ganske snart. Moren min og min sønn på 25 år. Jeg tenkte å ta en kveld på byen med moren min, og da er dette en fin plass å besøke 🙂
      Håper at morgendagen også blir fin hos deg og HR. Frodith 🙂 <3

    9. Perfekt søs 🙂 Jeg liker bare noen få indiske matretter, men de liker jeg svingodt og det lammet hørtes digg ut 🙂 Så kos å rusle rundt med kjæresten og is nå, heeeeldige deg! Kverka småsnopposen før jeg huska på at jeg er på streng diett. En halv kilo sjokokuler…fyttiskjiten jeg har ille samvittighet nå, well, well gjort er gjort Gooood helg <3 klemme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg