“Hemmelig-reisen”

 

Jeg er SKIKKELIG gira!! Sånn at jeg har problemer med å stå rolig…
Det handler om et hemmelig oppdrag…Eller hemmelig-reise om du vil…
Jeg kan ikke si mye, men jeg kan si det at jeg har laget en overraskelses-tur til bestevenninnen min som skal gifte seg i august. En slags “utdrikningsreise”…. Det er vel det folk kaller en blå-tur, for hun vet ingenting annet enn datoene, og at det er en tur.  I tillegg har hun fått pakkeliste, over ting hun må ta med seg. Det er bare oss to. Jeg er forlover. 

 

Og jeg kan overhode ikke røpe noe som helst mer her på bloggen heller, for hun leser jo bloggen av og til. 
Vi drar på tirsdag og blir borte til fredag. Det er alt jeg kan si. Så får dere følge med, for det blir jo oppdateringer underveis…
Dette blir gøy!! 🙂

Jeg har nesten ikke kunnet snakke med venninnen min de siste dagene, for jeg har så problemer med å holde meg i sånne tilfeller. Jeg har jo SÅÅÅ lyst å si LITT hvert fall!! Men det er jo absolutt mest gøy når alt er hemmelig. Så jeg kniper altså munnen sammen, og venter på tirsdag…

Har du problemer med å holde på morsomme hemmeligheter?

#tur #overraskelse #hemmeligheter #vennskap #utdrikningstur 

31 kommentarer

Siste innlegg