Når den vordende brud tror at shopping er en av trenings-grenene ;-)

Karlstad viste seg fra det vakreste da vi kom “små-joggende” inn mot sentum. Elven lå der blank og fin og speilet den vakre blå himmelen og grønn-grønne Karlstad. 

 

Litt grønt-FÒR var helt nødvendig, etter dagens trimøkt. Vi er jo SÅ sunne i 3-4 dager. Det er sånn en HELSEFARM fungerer. Skikkelig GI-FAEN 360 dager i året, og så 5 intense dager med trim og grønt-FÒR for å gjøre opp for det 😉

Og rett før vi skulle reise oss sier hun: “Du vet ..jeg er jo ikke så veldig glad i shopping..Spesielt ikke klær..”
 

 

 

 

 

 

Ja, jeg visste jo det. Men når man kunne shoppe i litt “kunstneriske” omgivelser er det jo greit.

Van Goghs -Solsikker sto overalt, i skjønn forening med noen herlige gule paraplyer. Og det hele speilet “galskapen” som skulle begynne..

 

 

 

….for når den vordende brud tror at shopping er en av “trenings-grenene” våre da tar det liksom helt AV 😀
Jeg vet ikke hva det er med meg, som gjør at folk går helt “bananas” når de får shoppe sammen med meg?? Du husker kanskje jeg var i Polen, og Kjersti “sprengte” vekten på flyplassen pga shopping-galskapen?? Og at v herjet rundt med koffert i alle butikkene får å få deg med oss hjem fra senteret…?

Vel, nå begynte jammen meg Anna Lena også!!!

Så fort kofferten var innkjøpt så var det kilo på kilo med klær liksom…. Iført min sommer-skjorte raidet hun en butikk og kjøpte alt de hadde av høst-klær omtrent…. Men en sommertopp fikk hun tak i også…

 

…og jeg trodde hun var klar for avgang…Var vi ferdig nå kanskjee?

 

Hun stoppet litt betenkt i inngangspartiet…”Hm….var det noe mer kanskje…”
Hun snudde brått….

 

…og så var hun jammen meg i gang igjen…

 

..Og jeg satt på “pappa-parkeringen” og himlet med øynene.. Jommen sa jeg smør!! “Liker ikke shopping…hrmf…”

 

Neida!! 😀
Det var en herlig dag, og jeg er kjempeglad at Anna-Lena fikk tak i det hun trengte, både bryllups-greir og høstklær. Jeg storkoste meg jeg, og fikk til og med kjøpt en jakke selv. Etter å ha mistet 2 i sommer, så det var det helt nødvendig.

Så GIKK vi hjemover igjen, med kofferten som styrketrening underveis….Vi var så klart innom trimapparatene på veien. Snakk om sprekinger da!
Svart belte i shopping. Og i hvertfall et lite HVITT  i styrketrening 😉

Nå skal vi gå løs på nye eventyr!

 

#shopping #klær #trening #galskap #moro

11 kommentarer
    1. Mhm,, ikke bare Salt&Pepper som er i gang ser jeg 😀 Prøvde å kjenne meg igjen i det kjøpesentret.. men nå saumfor jo ikke jeg alle reolene.. i alle fall ikke de samme 🙂 Lykke til videre,, på toget går det vel greit med litt ekstra baggasjen 😀

    2. Hehe, se der ja! Shopping er gøy det, men det er litt viktig hvem man shopper med og hvor. Jeg kan fort vekk kjede meg ihjel på shoppingtur med feil folk xD Ser ikke ut til at det er noe problem for dere! 🙂 Kos dere videre med både trening og shopping!

    3. Svart belte i shopping.. 🙂 Høres ut til at dere koser dere. Jeg er ikke sånn superglad i å shoppe, men når jeg først finner noe så blir det ofte enda mer med hjem. Er en racer i prøverommet og bestemmer fort hva som er aktuelt. Armmusklene før kjørt seg når alt skal bæres hjem. Kos dere masse 🙂 Klem <3

    4. Ja det er mange som ikke vil innrømme at de liker å shoppe….Jeg er nok en av dem..for når jeg først får blod på tann..ja da tar det av!! hihihihih….Koselig bilder, og kos dere masse!

    5. He he he, så morsomt 🙂 Godt å shoppe litt når en kommer i gang med å finne frem alt man har tenkt på lenge, men utsatt fordi shopping ikke er like moro hver dag 😉 Men, den fine toppen hun bytter til på bildene – morsomt å se at damen som står i kassen har helt lik 😉 he he.

    6. Hehe, kanskje jeg må få med meg deg på shopping, for jeg er også dårlig på det. Liker å titte, men vanskelig å finne noe og så skal det helst være på salg. Flott at hun fant det hun skulle ha! Artig utsmykning på senteret! Kos dere videre idag! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg