I mitt neste liv skal jeg bli gatekunst-artist ;-)

Karlstad har SKJØNT DET! De har rett og slett latt gatekunstartister fra mange land smykke byen sin. Når vi fant ut dette, og at det var beskrevet hvor de lå, så begynte jakten så klart. En slags “skatte-jakt”.  Vi (les: Anna-Lena) merket av på kartet, og etter vi hadde vært på Mariebergskogen og stranda travet vi rundt etter skatter.
Veldig gøy hver gang vi fant en ny. Det er 7 i alt, og vi fant 4 av dem, før sulten tok overhånd og vi måtte komme oss hjem.

 

 

 

 

 

Tenk å få lov å pynte en hel sånn vegg da!! Ja, i mitt neste liv skal jeg helt klart bli gatekunst-artist 🙂 

Nå skal vi trene, spise frokost, sjekke ut av hotellet, dra til byen å finne de siste grafittiene, og gå på museum. Så er det toget hjem igjen. Anna -Lenna er drukket ut etter alle kunstens regler, og er nå klar for å bli gift 😉

 

#gatekunst #gatekunstartister 

9 kommentarer
    1. Wow..ja det må jeg si..utrulig flott. Har aldri vært i Karlstad – men ser jo at det er verdt å stikke innom der, ja =) Har jo lest gjennom de fleste innleggene dine, og ser at du har hatt en super tur med å drikke ut venninna di..har nok vært en vanvittig flott opplevelse for henne, vil jeg tro =) Kos deg videre med den gifteklare, da =) Klem

    2. Så utrolig flott 🙂 Jeg må bare si at jeg falt for Karlstad også, selv om vi var der under triste omstendigheter. 🙂 Lykke til med innspurten og god tur hjemover 🙂 Jeg håper Salt har tilgitt min kjønnsmessige forvirring 😛 😀

    3. Oj…så flotte kunstverk! Ja det må jeg si…Blir noe ekstra når de troner over en hel vegg…Magisk! Kos dere siste dag, og ja…nå er hun nok super klar! Ha en god ny dag! Flotte bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg