NOEN blir litt oppgitt når det er 100 varmegrader ute…

Ja…og denne NOEN er så klart ikke meg!! Jeg takler jo varmen mega-bra…(*himler meg øynene i smug)

Nei..men altså noen får litt fnatt av varmen, og i dag var det altså Salt. 
Siden JEG ikke orker å trimme i 100 varmegrader i Oslo-grytas asfalt-gater fant jeg ut at jeg kunne jo trimme husdyret i stedet…Eller en av dem.. 
Salt hadde jo fått øye på disse rulleskøytene jeg hadde dratt i hus, og jeg var GANSKE sikker på at hun egentlig hadde lyst å prøve dem… 


Jeg ble LITT mer usikker da jeg hadde fått snørt dem på henne nede på Løkka en plass…. Hun så ikke videre blid ut…og svettet som en liten tøy-gris…

 

Og da vi sto nede ved elva der…eller hun bare SATT faktisk…og slo dramatisk ut med hendene:
“Dette kommer til å gå SKIKKELIG dårlig , Frodith.”

Hun er liksom ikke av det optimistiske slaget..Og spesielt ikke i varmen.

 

“Jeg kommer jo ikke OPP en gang…Jeg sitter fast i bakken!! Det er sikkert på grunn av varmen!!”

 

Hun la seg ende ned, på ryggen, peivet i vei med for- og bak-labber.. Og rulleskøytene satt som støpt, og skinte så fint i sola…

 

Med litt hjelp av Frodithen kom hun seg på beina, og fikk litt fart bortover….
“HJÆÆÆLP!! Froooodiiith!!! Hvor er bremsene hen!!!”

 


Hun FOR bortover murkanten, på vei mot elva… Og det var kanskje like greit…For når det er 100 grader ute så hjelper det med et bad…Med eller uten rulleskøyter..

 

#rotter #rulleskøyter #varme #trening #salt

8 kommentarer
    1. Hihihi..herlig! Så fint de passet på henne..men stakkars…nå i denne varmen…nei..det var ikke snilt gjort…men..kanskje hun fikk seg et bad?! hihih….Håper du har hatt en flott dag! Flotte og koselig bilder!

    2. hahaha dette var et veldig morsomt innlegg. Salt er alle tiders og finner på en del ja 🙂
      Jeg hadde det slik som henne i dag jeg også. Det har føltes som at det var 100 grader. Det var så varmt at det var vondt i dag 🙁
      Får ikke mye farge av solen Salt heller. Jeg har to hvite hunder som prøver å bli brune her når de ligger i solsteiken, men de er like bleike hele året 🙂
      Håper at Salt overlevde på de rulleskøytene. Det er jammen meg ikke lett å stå på slike, og særlig om man mangler balanse hehe

    3. Hehe, hun kom da opp på beina, og stilen er upåklagelig! Forøvrig lut lei varmen jeg også. Ei venninne av meg jobber i butikk, og hadde hatt noen kunder fra Spania. Selv de syntes det var for varmt! Alt tørker ut også, – håper på regn! 🙂

    4. Ja, altså. NÅ altså ,, er jeg ikke i tvil om at Salt er jente 😀 Dere er jo bortimot like gærne begge to 😀 ,, gudbedre så herlig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg