Og jeg som trodde jeg hadde sett alt…

Liker du gatekunst?
Jeg er veldig glad i å jakte rundt etter grafittier, eller gatekunst. Så når jeg GÅR PÅ helt nye grafittier i Oslo så er det som å ha funnet noen små skatter. Jeg var sikker på jeg hadde sett alt jeg. Men det er jo det som er fint med grafitti, det kommer stadig nytt. Noen ganger i løpet av nattens mulm og mørke (for det er jo ikke alltid lov…) , og noen ganger mer “planlagt”. Noe gatekunst er helt klart bestillingsverk også, betalt og planlagt av kommunen.
Her er mine siste funn: 

Denne var i området nedenfor Akershus festning, nesten framme ved Aker Brygge ved havna

 

…og disse to også….

 

De var helt klart planlagt og bestilt 🙂

 

 

Disse to under her fant jeg ved Rodeløkka: En glad liten hund…

 

…og en gris som “promper” en glad melodi?… 😀

Fine var de alle sammen, på hver sin måte. Og jeg hadde ikke sett dem før 🙂

Jeg VET det finnes flere nye, så en dag skal jeg ut på skattejakt igjen!

 

 

#grafitti #gatekunst 

 

32 kommentarer

Siste innlegg