Hei-hei

Livet er ganske så deilig om dagen! 🙂

Jeg sover til jeg våkner. Noen ganger til og med helt til klokka 8 til og med. 
Jeg surrer rundt i byen. Både med og uten selskap. 
Jeg og Hr Frodith spiser ute minst en gang i uka. 

I dag har jeg til og med vasket hus i badstuvarmen…. Svetten sprutet skal jeg love deg. Det faktisk dryppet så voldsom i øynene mine,  så jeg hadde problemer med å SE der jeg skulle vaske.
Men jeg ble ferdig. Og etter en forfriskende dusj så stupte jeg ut døra igjen for å lete opp noen flere grafittier i varmen.

Og jeg fant en av de på listen min…

Skikkelig forseggjort og stilig.

 

Dette er vel et bestillingsverk fra Røde Kors, og ikke akkurat en grafitti. Men fin var den uansett. Fargerik og flott mott den røde veggen. Og den voldsomt blå himmelen!!

Til slutt en liten luring som satt ved området rundt “Blå”. Der er det jo tusenvis av tegninger og grafittier. Men denne hadde jeg ikke lagt merke til før.

Så løp jeg avgårde til dagens restaurantmiddag. Deilig. Sånn skal en ekte sommerferie være 🙂
 

 


#grafitti #vasking #restaurantbesøk #sommerferie #sommer 

 

22 kommentarer
    1. Ja, man skal virkelig sove til man våkner, hvertfall når man har ferie….
      Var veldig forskjellige de grafttiene da, utrolig tøff den første

    2. I dag skinner sola igjen 🙂 Og siste dagen her i Lofoten. I går var vi ikke utenfor døra, siden madammen ble litt syk. Herlig å “se” at du sprudler i varmen , både innen- og utendørs. Må vel fare over bua her i kveldinga og mårra tidlig, Må jo være ute til i 10 tida. Vi betaler jo for vasking,, men vil ikke etterlate oss et grishus 😛 Kos deg med ferie og varme dager 🙂

    3. Kos deg i sommervarmen. Gubben og jeg satt akkurat og pratet om hvor mye svetten silte ved hver minste anstrengelse i dag. Misunte deg først de restaurantmiddagene, men så kom jeg til å tenke på at det har vært noen middager ute på Gubben og meg i det siste og.
      Sånn er det å være i feriemodus

    4. Flink du er da 🙂 Har nok ikke orket å vaske i dag, for det gjorde jeg i går. He he. Flotte grafittier du fant også, ikke sett noen av disse selv, så veldig koselig å se de hos deg 🙂

    5. Så deilig! ja det er ferie….og bare roe ned og ta livet som det kommer…Fy søren det var flott det øverste bildet der…..så mange fine detaljer…Kos deg videre og nyt!

    6. spisogspar: Takk 🙂 Jeg øver meg på bilder hvor jeg er “ikke-smilende” 😀 Og noen ganger får jeg til “brukbare” bilder 🙂 Ja, gøy med grafittiene 🙂

    7. Så flink du er som vasker i varmen!!! Og nydelige bilder av deg, likte godt det øverste <3 Høres ut som du har en herlig og avslappende ferie <3 Utrolig flotte grafittier :))

    8. poesimylife: Jeg spiser is hver dag jeg, gjerne flere om dagen 😀 Jeg måtte vaske litt ekstra nå synes jeg, har sluntret unna lenge 😛

    9. Disse var nydelige 🙂
      Du har virkelig vært flink med å vaske. Det orker ikke jeg i denne varmen, men gjør det på kvelden. Deilig å spise ute av og til. Det er noe vi også unner oss av og til.
      Nå skal vi dra å kjøpe oss soft-is. Det blir min andre is i år. Sist var 17 mai.
      Håper at du og Hr Frodith har en fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg