Tips for å holde “Sommerkroppen 2018” inntakt…. ;-)

Ja…det er vel ingen tvil om hvor JEG har vært i dag…er det?
Når du ser skjorten min mener jeg…. 😉

Joda…tok på meg kamuflasjeutstyret i dag også jeg. Og med GPS i hånda la jeg ut på “skatte-jakt” eller oppdagelsesferd igjen. I dag satte jeg snuten mot Tøyen. Jeg visste jo at jeg hadde vært der før, for noen år siden. Men siden det faktisk har gått noen år, så dukker det jo opp nye også…

Det er faktisk SÅ moro, når man finner de man har plukket ut, merket av på “kartet” og jaktet på i sol og asfalt-støv. Her er dagens fangst: 

 

Denne var veldig flott synes jeg. Spesiell.

 

Denne sto ikke på listen min, på kartet over grafittier i Oslo. Jeg synes vel den ikke var SÅ imponerende akkurat heller. Men tok den med uansett 🙂 

Denne er VEEELDIG imponerende, både i høyde, farger og motiv. Og jeg lurer på om jeg kanskje har sett den en gang før. For mange år siden. Se på alle detaljene. For eksempel den lille karen som klatrer på håndtaket der oppe… 

 

 

Denne var også imponerende og garantert ny for meg. J
eg blir som en unge i godtebutikken når jeg jakter rundt på disse flotte bildene! Løper fra den ene til den andre, får ikke bestemt meg for HVEM jeg skal velge..Men jeg er en “unge” med mange “penger”, så jeg trenger ikke velge EN en gang. Men knipser i vei, alle sammen 🙂

 

Dette var et flott motiv, religion som bytter hender. Forståelse for hverandre. Vennskap. Den hang rett ved en skolegård. Det gjorde den rett i!!

 

Denne var stor og litt “rar” i mine øyne… Vet ikke hva den vil si…Og litt blass i fargene..

 

Denne var malt på en oppsatt vegg, et “board”. Skifter sikkert motiver oftere her. Men flott var den. Minner meg om Avatar-filmen.

Til slutt gikk jeg til Scweigaardsgate på Grønland, for å finne den siste jeg hadde satt opp. Men der var det kommet opp et bygg akkurat der den hadde hengt. Så grafitti-kartet var nok LITT gammelt. Men Jeg fant da mange likevel.

Og uten for en vinyl-platesjappe var det noen artige tegninger, som fortjente en liten visning også: 

 

 

 

 

Jeg fant også en del andre grafittier, som jeg hadde sett før laget et innlegg rundt da.  I 2013/2014 kanskje… Tok dem med på slutten nå likevel,  det er jo mange som ikke har sett det forrige innlegget om dem:  

 

 

Jeg holder i alle fall kiloene litt i sjakk med denne “jaktinga”. Det går nemlig mange is inn gapet i løpet av en dag. Men så lenge jeg traver gatelangs i 100 varmegrader, time etter time, så holder jeg “Sommerkroppen 2018” inntakt…;-)

#grafitti #trening #sommerkroppen #oppdagelsesferd

18 kommentarer

Siste innlegg