Trenings-tips for lathanser

Ja, jeg må virkelig innrømme at jeg er ganske så lat om dagen… Eller …jeg sitter ikke BARE på sofaen da, selv om det er det har mest lyst til. Jeg har MEST lyst til å ligge rett ut i senga på soverommet (det kaldeste rommet) og ikke røre på en finger, mens gjennomtrekken får lov å PRØVE å holde meg avkjølt i det minste…

Men altså….LITT må man trene…Det sier alle som har greie på det.. Det gjelder bare å finne SIN måte, spør du meg.

Her er altså noen tips angående trening for lathanser: 

Hopp på første og beste trikk som går mot teknisk museum….Sterke hoppe-muskler er bra for kroppen..


Sitt på så mange stasjoner du bare klarer…. Her får du trent både rumpe, nakke og øye-muskulatur 

 


Når du har sittet på så lenge at du kjenner det har tatt SKIKKELIG i rumpa, så kan du hoppe av… Dette vil du garantert bli støl av dagen etter…
 



Når du ser trikken forsvinne, kan du begynne å gå…NEDOVER langs Akerselva så klart..


Forbann alle de som er enda latere enn deg. Gjerne med høy kjeftestemme. Energisk kjefting får fart på kondisen, og gir sterke muskler i “kjefte-partiet”…


Ta deg tid til å klatre litt underveis. Gir gode beinmuskler og en stram og fin kamera-muskel…

 


Ta en lang titt på de som bader energisk i Akerselva. Noe av deres energi kan muligens smitte over…

 


Avkjøl deg litt selv underveis. Det er viktig med pauser når man trener….

 


Lær av insektenes liv ved elva…Det er viktig med påfyll av energi underveis, eller i det minste RETT etter man er ferdig med treningsøkten. IS er like bra som nektar! 

Da håper jeg du fikk noen tips som kan funke for deg.
Vel…det vil si…hvis du ER en lathans da..

 

 

#trening #akerselva #lathans #tips #energi #sommer

22 kommentarer

Siste innlegg