Heisan!

Klar for en ny dag?
Det er jeg! En ny dag i “wannabe-Syden”! Oslo/østlandet har bestemt seg for å “plagiere” sydlige strøk, og har visst lagt inn en MAGNET eller noe, som gjør at været altså har “satt seg fast” over her….
Svetten pipler, folk bader i enhver sølepytt som skulle dukke opp i byen, og på restaurantene har de NESTEN begynt med “innkastere” slik som på andre syden-plasser.. Gresset er brunsvidd, bussene tar snart livet av noen pga manglende air-condition og folk synger drikke-viser i gatene til langt på natt. Akkurat som i syden. 

Og jeg er klar!! Kjoler har jeg i massevis. Og vurderer sterkt å anskaffe meg en “by-bikini”, altså en som man kan gå med i gatene…Hvis det finnes noe sånt.. Så ville kanskje JEG bli brun en gang også!!

I dag er planen å treffe Karidansen og rusle litt langs Akerselva. Spise en is…la humla suse….og gjøre stas på dagen 🙂



Ha en fin dag så lenge! <3

 

#sommer #varme #syden #byen #akerselva 

 

9 kommentarer
    1. Hihihi… by-bikini, kult……. vel – vet ikke om det er antrekket for meg, men en kan jo bli sååå varm også…. håper du har kosa deg med dagen!

    2. Kos deg med dagen 😀 Her er det alt for varmt til at jeg orker å gjøre noen verdens ting, bortsett fra å drikke vann og spise saftis… :O

    3. Ja, nå er det virkelig Syden her, og jeg som ikke liker meg der engang. Godt det er meldt regn til helga, om de ikke forandrer på det igjen da… Koselig å gå langs Akerselva, og muligens ikke så varmt der som rett på asfalten midt i byen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg