Og med et SKRIK var jeg hjemme igjen ;-)

 

Sånn…da var jeg hjemme igjen… Og ferien er over og jobben begynner i morgen… Er det noe rart jeg skriker??  Neida…Skriker ikke jeg. Gleder meg faktisk. Men du ser vel jeg likner på SKRIK? Munchs “SKRIK”.

Jeg og søsters tok nemlig turen innom Åsgårdstrand og Munchs hus på vei hjem etter “Mini-ferien i dukkehuset”

Her inne satt han og malte. Og i hagen satte han ut maleriene sine, i all slags vær. For å “herde dem”. Slik man gjør med barna sine. Han så på dem som barna sine… Han var jo “en liten skrue” den godeste Edvard Munch. Jeg har vært veldig opptatt av Christiania-bohemen, og har “studert” kunsthistorie for meg selv, fordi jeg synes det er spennende. Så det var gøy å se Munchs hus.

 

 

#kunst #munch #munchshus #åsgårdsstrand #kunsthistorie

 

1 kommentar
    1. Fint med en avstikker på vei hjem. Det er mye sommer igjen og jeg bada i dag også. Fakta er at det var kun i går jeg ikke var ut i badevannet. Har nesten bada hver dag i sommer, gjennomsnitt ja. Så det blir nok flere dukkerter på meg utover. August er fin men det er meldt regn men badevannet kan vært bra for det. Du har hatt en fin sommer med mange gode minner. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg