Ja- nå er jeg i gang..Hvordan er det med deg?? ;-)

Hvis du var innom meg i dag tidlig så har du fått med deg at det er Peter Pan-utstilling på gang her hos meg. Det er som mange vet en foto-konkurranse. Man sender meg et skygge-bilde på mail, av en morsom skygge man finner.

Les mer om konkurransen HER,  om hva, hvor og hvordan.

Det som er sikkert at det blir “utstilling”/konkurranse i “Galleri Frodith”, som vanlig. 

Jeg har som du ser vært ute og lekt meg i dag. For jeg får jo ikke være med i konkurransen jeg arrangerer. Galleridirektører får IKKE være med… Hrmf..
Men jeg leker meg mye i forkant, så kan DU og de andre kose dere dagen Galleri Frodith åpner.

 

Jeg fikk svingt meg litt ved Akerselva, sammen med Anna- Lena. Hun jeg var i Karlstad med på “utdrikningsreise” som du vet. Vi hadde noen timer koselig skravlestund, gåtur og kafebesøk. Og i tillegg fikk jeg lekt meg litt 🙂

Så nå er det din tur!
Kom inn på morgeninnlegget, sjekk konkurranse-invitasjonen og kom deg i sving!!

Er du klar?
 


#skygger #skyggefoto #skyggefotokonkurranse #peterpan #akerselva #tur

 

8 kommentarer

Siste innlegg