Bursdagsfeiring :-)

Ja…det er ikke jeg som har bursdag altså..Det vet du vel… Men det er en annen en, en bli, liten lerke, som jeg har skrevet bursdagsinnlegg til før. Og siden jeg er på jobb-dager på hotell, og er litt opptatt, så blir det gjenbruk fra i fjor. Det viktigste er vel at man blir husket? 🙂

 

Når du åpner døra i blogg-leiligheten din, og du ser det er Cuskima på utsiden, da vet du det blir en hyggelig stund i blogg-sofaen. Cuskima tar alltid med seg noen gode historier, litt smil og latter, og en kopp blogg-kaffe på termo-krus. Hun kvitrer som fin pipp på blogg, og er ikke så langt fra i virkeligheten heller 🙂

Cuskima er blid, pratsom, og full av liv. Hun er snill og tar vare på folk. Og har et stort hjerte for både dyr og mennesker. Hun er ikke så mye på egen blogg lenger, da hun er travelt opptatt med utdanning og greier. Men hun er innom litt innimellom på andres blogger. Og det er jeg jammen glad for <3
Hun er snill og grei, og gavmild. Hun har gitt meg Salt og Pepper, 

 


 

Og den flotte alvedrakten:

 Jeg har møtt Cuskima tre ganger tidligere, og når jeg setter snuten mot Bergen i høstferien, ( IGJEN faktisk ),  så håper jeg å få til et lite treff med henne igjen også  

Kjære Cuskima

 Gratulerer med dagen i bøtter og spann 😉

Kos deg med venner og kaker og skravling og alt.  
Store bursdags-klemmer til verdens fineste Cuskima,  
min venn i naboleiligheten <3

 

Håper du kommer MER på blogg igjen snart også <3

 

 

#bursdag #bursdsagsinnlegg #gratulasjoner

6 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen til kjempekoselige Cuskima. Henne er jeg heldig å ha truffet flere ganger.
      Kommer du til Bergen i høst altså? Da hadde det vært veldig koselig å treffe deg igjen 🙂 Klemmer <3

    2. ååååh du er så fin…midt i jobb reise og gassing på hotellet så husker du meg <3
      Tuuuuuuusen takk <3 Utdannelsen er heldigvis ferdig , phu så litt mer tid har eg jo og kanskje er eg her litt mer enn eg var en stund.
      Fulltidsblogging rekker eg neppe igjen..eg har for mange jern i ilden og for mange planer på privaten og kanskje noen deles mer her etterhvert 😀
      Igjen tusen takk for kjempehyggelig hilsen..bursdagen feiret eg stille i dag,men blir middag ute i helgen istedet <3 store klemmetingene <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg