En miniatyr-helg står for tur :-)

Husker du Anna Lena? Bestevennen? Hun jeg reiste avgårde til Karlstad med, for å “drikke henne ut”?
Vel, nå er helgen kommet. Utdrikningen er så til de grader ferdig. På turen vår ble det mye vann, brus og juice, og forrige helg arrangerte søstrene henne det mer tradisjonelle drikke-opplegget 😉

Så nå er hun klar til å giftes bort …

 

Og det litt morsomme er at gifitingen skal skje i nærheten av der jeg oppholdt meg på mini-ferie med søsters nylig. Jeg ser fram til en herlig helg i miniatyr-land, med morsomme mennesker, god mat og pyntet mer enn jeg pleier å være. Og jeg skal IKKE overnatte på den mikroskopiske hytten du kanskje husker bilder av.
 

En helg til ved sjøen er ikke å forakte 😉

Hva er dine planer for helga?

 

#fest #bryllup 
 

13 kommentarer
    1. Så koselig med bryllup da..♥♥ Du får kose deg masse ,,Frodith☺ Her blir det en rolig helg..:-))
      Stor fredagsklem ☺♥

    2. Kos deg masse i bryllup! Alltid noe spesielt å få være med på det. 🙂
      Selv skal vi være her i Huset ved sjøen igjen. Blir en del regn, men det gjør ingenting 😉
      God bryllupshelg! <3

    3. Så koselig da! Bryllup er stas, og stedet er du jo glad i! Vi skal ha med lilleberta på 3 i bobilen…. det blir spennende! Ho gleder seg såååå til å “væje med bestefaj og bonus i bobilen”…. så får vi se åssen det går når mørket senker seg…… <3

    4. Så koselig… og på kjente trakter for deg:))) Ps. har vært innom og kikket – selv om jeg har hatt ferie… men å kommentere med app. funker så dårlig….derfor har jeg ikke kommentert. Kjekt med Peter pan oppvisningen… og flott vinner:)) Kos deg masse….. vel egentlig vet jeg vel at du pleier det… Stor klem fra meg.

    5. Så kjempekoselig da. Håper hun får en uforglemmelig og minnerik dag 🙂
      Jeg har planer både lørdag og søndag. Lørdag skal vi som er medlemmer i byens to rasekattklubber som har rasekatter være med på kattevisning på et nyåpnet dyreklinikk. Det skal også være hundevisning på hundeavdelingen, samt foredrag m.m. Skal ha med lillemor Hera. Gleder meg kjempemasse 🙂
      Søndag skal vi i klubben jeg er medlem i ha oppsummeringsmøte etter utstillingen vi hadde i juli. Så helgen kommer til å rase av gårde.
      Innimellom tenker jeg på å dra å trene.
      Kos deg så mye i helgen 🙂
      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg