Dedicat har blitt postmann!!

Du kjenner kanskje denne karen? En veldig  flott kar 🙂 Dedicat!
Han har blitt postmann! Ja, ikke sånn at han kjører rundt i en liten postbil og leverer post til ALLE. Men han er i alle fall en mann, som har vært på posten og levert kjempefin post som har kommet til MEG!!

 


Jeg var jo så heldig midt i alt stresset med jobboppstart her, at jeg klarte å gjette meg til GANSKE riktige svar på en konkurranse han hadde, om VED. Og jeg har jo egentlig NULL peil på sånt. Men av og til kan man resonnere litt, trekke ut noe fra hva andre har sagt, ta LITT magefølelse og så ha en god porsjon flaks. Det hadde jeg!

Jeg VANT!! Så i går dumpet det ned en gave fra den “nye postmannen” (den andre som skal levere post har jeg nemlig IKKE sett på månedsvis…)

Og det var fine ting jeg fikk 🙂
 

 

Søte servietter og serviettholder. Og et belte til å løpe eller GÅ med, som er flaskeholder. Og MED to flasker i 🙂 

Tusen tusen takk Dedicat!! 🙂 
Du er den beste postmannen, i tillegg til å være en super bloggvenn så klart!!

Ble skikkelig glad! Flotte ting 🙂 Ha en strålende dag du!

Og en strålende dag til deg som er innom meg og leser 🙂

 

 

#premie #post #postmann 

17 kommentarer

Siste innlegg