Glad – fra lilletåa og hele veien opp

I dag er en av de dagene jeg er glad og lykkelig i HELE meg!
Sånn helt fra nederst i lilletåa, opp gjennom magen hvor det kiler og blomstrer, og HELT ut i enden av hårstråene…Jeg kjenner jeg vil smile med hele kroppen, ikke bare oppe ved munnen der det napper i munnvikene hele tiden, men rett og slett vil smile med HELE meg. Håper det synes!!
Jeg er glad for slett ingenting…eller kanskje for en hel masse:

Jeg besøkte mamma i går på sykehjemmet,  og hun var i fin form.
Jeg arvet verdens vakreste jakke av søsteren min. Ja, den på bildet ja…
Jeg holdt tale på tegnspråk til en hørende forsamling i helgen, og det gjorde meg glad og lykkelig å formidle noe som rører andre, og det sitter i enda…
Jeg har tatt et steg over en liten bøyg, og klart å gjennomføre filming med Ipad. Du som kjenner meg godt vet at jeg har litt redsel for sånne digitale ting. Da blir jeg så lykkelig når jeg klarer det, helt selv. Og dette er noe jeg MÅ lære meg, i forhold til jobben.
Jeg kjenner frisk og klar luft sige inn vinduet på jobben, mens solen skinner og fuglene kvitrer og jeg har lunsjpause.

Jeg er rett og slett bare glad- i HELE meg 🙂
 

 

 

#glede #følelser #småting

36 kommentarer

Siste innlegg