Glede seg til..

 

Når hverdagen er i full gang, og “stress-lokomotivet” durer i vei foran der, med deg som en heseblesende vogn på slep, så er det viktig å sette fokus på små fine ting å glede seg over og glede seg til.
Jeg er som du skjønte i går generelt ganske glad om dagen, og jeg er jo FOR at man nyter hver dag som den er, og lever i øyeblikkene som de kommer . Jeg har likevel noen små og fine ting som jeg setter fram “i vinduet” og gleder meg litt ekstra til.
Her er dagens “glede seg til”: 

-Jeg gleder meg til i ettermiddag da jeg skal ut å spise middag med Mammaen til Lille Supermann og Oslopadda


-Jeg gleder meg til i morgen da jeg skal avgårde å feire bursdag til broren min og svigerinne.
-Jeg gleder meg til søndag da skal jeg sove LEENGE…hvertfall til kl 7 😉
-Jeg gleder meg til høstferien da jeg antagelig setter snuten mot Bergen for å besøke Kjersti igjen

 

-Jeg gleder meg til høsten, alle fargene og turer i marka

Jeg gleder meg!

Hva gleder DU deg til?

 

 

 

#glede #framtid #fokus
 

15 kommentarer
    1. Jeg gleder meg til at jeg fikk fredagshandlet og at jeg ikke har noe program denne helgen og kan nyte at jeg fikk ny krone på tanna mi idag, og fikk kvittet meg med 100talls bøker og fikk ut masse støv igår og skal “sope” opp det siste støvet imorgen etter den store oppryddingen i bokhylla på datarommet!! God helg Frodith!

    2. Jeg gleder meg til så mye at jeg får sommerfugler i magen av å tenke på det 🙂
      Gleder meg til korhøsten, til korkonsertene vi skal ha, gleder meg til katteutstillingene jeg skal på, gleder meg til spillejobbene på fløyta, gleder meg til flere 50-årsdager til mannen min og til flere av vennene mine, gleder meg til alle oppgavene som står foran meg 🙂
      Jeg gleder meg til alt, for selv om jeg har smerter med reumatismen så er jeg kjempetakknemlig for absolutt alt jeg har i livet mitt <3 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene
      (Fra hotellrommet i Sundsvall i Sverige)

    3. Så koselig at du har mye å glede deg for.
      Jeg har også mye å se frem til som å besøke min datter i Elverum neste uke. Feirer hennes bursdag.
      Jeg gleder meg til en uke ferie i Italia i oktober.
      Jeg gleder meg egentlig til hverdag:)
      Ha en hyggelig helg:)

    4. Så herlig at du gleder deg til så mye =)) Jeg er som deg der, gleder meg til alle de “små” tingene, jeg gleder meg til i morgen, så gleder jeg meg til vi kommer så langt at vi kan begynne å beise hobbyrommet mitt =)) Ha en gledelig god helg =))

    5. Jeg gleder meg og til høstferien, og håper vi får noen flotte dager på hytta. Og så gleder jeg meg til Praha, og generelt til høsten, for høsten er en deilig tid! God helg. Klemmer<3

    6. Forstår at du gleder deg 🙂 Jeg gleder meg til å bli ferdig med tøffe jobbeuker og igjen sette kursen sydover, bort fra byen som igjen har blitt drittværsbyen…:)

    7. Jeg gleder meg til masse turer i høst….. jeg gleder meg over dagen idag som er vakker og vi er på skauen…. jeg gleder meg til vi skal til Tromsø i november, og til prinsessa i Trondheim før den tid…… Kos deg masse med dine glede-deg-til- opplevelser! Klem 🙂

    8. annebe: Jeg vil gjerne få til treff med deg også, om et par uker?? Skrev det ikke opp fordi vi ikke har avtalt noe ferdig.. Kommer på bakrommet i løpet av helgen 🙂 klem

    9. Ja du har planene klare i lange tider ser det ut til :)) Ikke lett å få til et møte med deg..hehe.. Gleder meg til lørdagskaffe med mannen i morgen jeg <3 Koselige bilder :)) Klem <3

    10. Åh, det er viktig å ha ting å glede seg til! <3 Jeg gleder meg til ikveld, for da skal jeg på "Sommerslagere" med jobben. Det er en konsert på Gjøvik med Trond Nagell-Dahl m.fl.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg