Om å hoppe ut i det :-)

“Jeg har vondt for å motstå en utfordring, jeg tar`n på strak arm som ingenting” (Sitat: Øystein Sunde)

“Den som nyter svevet, lander som regel godt” (Sitat: Erik Lerdahl)

Vill ulv (Canis lupus) fotografert i Norge. Ulv p sn¯, en vinter i fjellskogen.
Foto: © Baard NÊss / NN / Samfoto

Ja i dag handler det om å hoppe ut i det…Om å ta en utfordring uten å gå igjennom all verdens kvaler. Om å ta ting litt på sparket, ting man ikke på forhånd er så forberedt på, ting man kanskje ikke KAN så himla godt, og å PRØVE å nyte det bittelitt mens det pågår. For som regel går ting ganske greit, og det er helt unødvendig å bekymre seg så mye på forhånd. 
“Jeg er lei av å kaste bort tid på å prøve “fange” de grå, ekle sommerfuglene i mageregionen. Nå skal de VEKK!!” (Sitat: Frodith)

Så her står mottoene i kø, for å inspirere meg 😉

Ha en fin dag <3

 

#sitater #ordtak #livet #utfordringer 

16 kommentarer
    1. toveview: Nei, ikke fallskjerm, det trenger ikke å være så DIGERT før man kan se det som en utfordring 🙂 Jeg har små utfordringer, kanskje sett i noens øyne, bare ting i hverdagen, men JEG må jobbe med dem. Og jeg har bestemt meg for ikke å la de få så mye plass, men gå på litt. Derfor ikke folk spør samme som du 😀 De vet at det bare er småtterier, men stort nok for meg 🙂 klem

    2. Skal du hoppe i fallskjerm? Når jeg leser kommentarer her, merker jeg at jeg er litt mer nysgjerrig og pågående enn andre. Med klare spørsmål, he-he! Ja, den fine tegningen din tyder jo på det. Uansett håper du lever så du får lest denne og får en fin kveld! Klem <3

    3. Masse lykke til 😀 Man skal kjenne det i skrotten når man hopper på utfordinger man ikke er sikker på at man takler 😀 Men guuu så artig og deilig det er etterpå 😀

    4. Motiverende og god innstilling! Blir en sånn dag på meg også! Blir en tøff dag på jobb, men bare å hoppe ut i det 🙂 ha en god dag!

    5. Vekk med dem! Her skal vi bare ha lyse, lette fargerike sommerfugler som løfter deg opp i utfordringene. 😉
      Takk, ha en fin dag du også! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg