Sindig, rolig, ruslende hverdagslykke..

Dagen ble så full av ruslende hverdagslykke som jeg håpet. 
Deilig friske vindkast, som herjet med meg på vei til toget. Jeg skulle på den delen av jobben som krever “mentale perlekjeder” og “foldeskjørt”. Som du ser har jeg ikke det på meg på EKTE…det er kun en snakkemåte for å forklare den mer formelle og “stive” delen av jobben. Ut i verden og snakke med skolene der ute..
Og finnes det en bedre måte å starte dagen på, enn litt skikkelig frisk herjing??

 

Rakk en kopp kaffe på Oslo S, mens jeg tenkte gjennom hva jeg skulle si på møte. Før var det heftig neglebiting og magen full av grå, ekle sommerfugler foran sånne møter, fordi det var nytt og uvant…I dag var det knapt EN liten sommerfugl nede i mageregionen, og den var faktisk ganske fargerik til og med… Opplevelsen har forandret seg med litt øvelse…Og med en innstilling om at det jeg gjør, gjør jeg bra nok i massevis!!

 

 


Da jeg var ferdig, hadde jeg vært flink så det holdt, og fortjente så klart en is. 
Glemte å si at jeg FØR møtet fortjente en ny jakke, og etter møtet fortjente et par nye sko..

Ja…det er jo “skolestart” nå for meg, og da MÅ man ha nye klær og sko!! 😉

Så, dagen ble god som gull..
Ikke noe vits å JAKTE på lykken….
Heller bare kjenne etter litt bedre…Den er kanskje nærmere enn du tror!

 

 

#lykke #hverdagslykke #is #klær #vind #kaffe #møte #utfordringer

35 kommentarer

Siste innlegg