Morgenfugl på “rockefot”….

Oppe i otta jeg vettu…
Ut å prøvekjøre den nye “skinnjakka” mi…Se om noen forvekslet meg med John Travolta… 
Vel, skinnjakka er ikke skinn men bomull, og en erstatning for den uniformsjakka jeg var så glad i, som jeg mistet på toget i vår…
Hm…Kjøpte jeg en erstatning for den i sommer også sier du..?

Ja-ja… Det hadde jeg glemt..Og nå er det for sent…Kjøpt er kjøpt…

Ingen forvekslet meg med Travolta…men jeg innbiller meg det var et par yngre “gutter” som så litt beundrende på meg…De synes jeg nok så VELDIG ung ut… *KNISER høyt og hysterisk*… 


Etterpå dro jeg til Sandvika en tur,  Og shoppet litt mer…og spiste kake…
 

Og sånn ser man ut når man spiser kake….

 

….som ser SÅNN ut inni…
Og som er laget av rabarbra og jordbær og alt mulig annet godt.

Det var lørdagen sin det tenker jeg 😉

Hvordan har din lørdag vært? 
Noen små hverdags-øyeblikk å dele med meg?
 


#lørdag #kake #klær #outfit #shopping #

 

31 kommentarer

Siste innlegg