Frodithen på rømmen natterstid?

Neida…Dette er verken en fangedrakt eller nattpysj…Men min siste nyanskaffelse på shoppingfronten. Den minnet til forveksling om en fangdrakt, fra gamle dager, så jeg bare MÅTTE ha denne. Silkemyk og med bling på så vil vel neppe noen tro jeg er en rømt fange uansett…?
Ute har det dannet seg en foss i trikkesporet, så jeg er LITT spent på hvordan ta seg til jobb uten å måtte ha med skift..

 

Her er forresten siste tilskudd i julekalenderproduksjonen…Hekler så svetten spruter!

 

Denne er også ny….

Disse to under her har du sett før… Hele “kolleksjonen” samlet 😉

 

Og hva skal man bruke de til?

Ha en lommebok i når man skal ut en snartur.
Ha bomull i på badet.
Ha sminke i på vei på tur.
Eller bare pynte seg litt med en dag man føler for å være skikkelig fargerik.
DU finner ut om du vinner en i julekalenderen…

 

 

#skjorte #shopping #hekling #vesker #pompadur #regnvær

 

 

23 kommentarer
    1. Så fin bluse med bling! Ligner ikke på fangedrakt i det hele tatt, og på de var vel stripene på tvers også (ikke at jeg har brukt sånne noen gang, hihi). Gleder meg til julekalenderen og mulighet til å vinne en av de fine pompadurene dine! <3

    2. Så utrolig fin bluse! 😀 Gleder meg til julekalender hos deg igjen, er alltid morsomt å være med uansett om man vinner eller ikke! 😀 Det er en så koselig nedtelling til jul 🙂

    3. Jammen lager du flotte ting du søs <3 Skikkelig flink er du 😀 Deilig med noen nye klær innimellom, eller det er fint med noe nytt sånn hele tiden også 😉 hahaha Ha en fin kveld <3 klemme 🙂

    4. Den skjorten var kjempefin da 😀
      Og jeg gleder meg til julekalender og har mer enn nok på bade jeg kunne puttet i den slik flott veske 😀 he he

    5. Det var verst så produktiv du har vært i det siste, og så smarte de var ;o)) Jeg syntes nyanskaffelsen var lekker jeg, og syntes definitivt ikke at den ser ut som en fangedrakt. Hvordan gikk det, måtte du fram med gummistøvler for å komme på jobb?

    6. Ja jeg skjønner at heklekroken går på høygir,, og du med 😀 Blir jo svett bare av å følge med. 😀 Men nå er jo kondisen heller dårlig 😛 Men jaggu fikk du dytta inn en mangfoldig silketopp, Julekalender og foss på skinner ,,,, nesten i en og samme setning 😀

    7. Den blusen var jo kjempe fin! Jeg hadde nok ikke tenke fangedrakt om du ikke hadde nevnt det nei..hihih…Flotte “poser” og gleder meg til jul!

    8. Hei!
      FLott topp du har anskaffet deg 🙂
      Nydelige farger i de søte små du har heklet 🙂 Ja tenke seg til…………. det er snart den tiden igjen. Det går jaggu meg fort altså! Men jeg gleder meg jeg for julen er min kose-tid 😀

    9. fin bluse dette og ingen fangetrøye :=) foss i trikkesporet ja,dere har mye regn nå da ? er vått ute her og i dag så vi fikk nok litt regn i natt,sånn er høsten .
      Nydelige disse hkla småveskene ,jeg har jo en og den henger på bade med bomull i

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg